Ο δήμαρχος Σπάρτης, Μιχάλης Βακαλόπουλος, χαρακτήρισε την αποφοίτηση της πρώτης γενιάς του μεταπτυχιακού «Μάνατζμεντ και Τεχνολογίες στην Πολιτιστική Κληρονομιά» ως ένδειξη της σημασίας και της δυναμικής του ΙΝΕΒΥΠ, τονίζοντας ότι αποτελεί αφορμή για τη συνέχιση της λειτουργίας του στην υφιστάμενη θεσμική του μορφή. Στην εκδήλωση «ManTech fest 2026» στον Μυστρά, συνεχάρη τους αποφοίτους και την υπεύθυνη του προγράμματος Μαρία Κουρή, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν και εκπρόσωποι της πολιτείας, της Εκκλησίας και της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Πιο αναλυτικά
Εφαλτήριο για την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας του Ινστιτούτου Ερευνών Βυζαντινού Πολιτισμού, υπό την υφιστάμενη θεσμική του μορφή, χαρακτήρισε ο Δήμαρχος Σπάρτης, Μιχάλης Βακαλόπουλος, τη λαμπρή τελετή αποφοίτησης της πρώτης γενιάς αποφοίτων του ΔΠΜΣ «Μάνατζμεντ και Τεχνολογίες στην Πολιτιστική Κληρονομιά» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης «ManTech fest 2026», που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΙΝΕΒΥΠ στον Μυστρά, ο κ. Βακαλόπουλος συνεχάρη τόσο τους αποφοίτους του Προγράμματος, όσο και την Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού και Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Μαρία Κουρή, για την προσήλωσή τους στην ανάδειξη του υψηλού επιπέδου ακαδημαϊκής εκπαίδευσης που παρέχει το ΙΝΕΒΥΠ.
Τόνισε, ειδικότερα, ότι η αποφοίτηση της πρώτης γενιάς μεταπτυχιακών φοιτητών αποδεικνύει τη σπουδαιότητα της λειτουργίας του Ινστιτούτου, προσθέτοντας ότι αυτή η γιορτή μπορεί να θεωρηθεί ως εφαλτήριο για τη συνέχιση της λειτουργίας του, υπό την παρούσα θεσμική του μορφή.
Χαιρετισμούς απεύθυναν, επίσης, ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Αθανάσιος Δαβάκης, ο αιδεσιμότατος πατέρας Λάζαρος, ως εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Μονεμβασίας & Σπάρτης, κ.κ. Ευσταθίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας, Θεόδωρος Βερούτης και ο Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Λακωνίας και Διοικητής του ΚΕΕΜ Σπάρτης, Ταξίαρχος Γεώργιος Ζορμπάς.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν, επίσης, η επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, Αδαμαντία Τζανετέα, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Μυστρά, Δημήτρης Σκρουμπέλος και πλήθος κόσμου.
