Συνάντηση του Δημάρχου Πετρούπολης με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Εσωτερικών
Ο Δήμαρχος Πετρούπολης, Βαγγέλης Σίμος, συναντήθηκε χθες (4/6) με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών Σάββα Χιονίδη, με αντικείμενο συζήτησης την υποστελέχωση των υπηρεσιών του Δήμου…