Η αστυνομία στη Θεσσαλονίκη συνέλαβε έναν 19χρονο και έναν 23χρονο, οι οποίοι κατηγορούνται ότι μαζί με δύο ακόμη συνεργούς μπήκαν σε ψιλικατζίδικο στην Ανάληψη και αφαίρεσαν χρηματοκιβώτιο με 4.040 ευρώ και τσάντα υπαλλήλου. Οι δύο εντοπίστηκαν αργότερα στα Διαβατά, προσπάθησαν να διαφύγουν, αλλά ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν, ενώ στην κατοχή τους βρέθηκαν 1.167 ευρώ που επιστράφηκαν στον παθόντα.
Πιο αναλυτικά
Στο εντοπισμό και στη σύλληψη δύο ατόμων που εμπλέκονται σε περίπτωση κλοπής χρηματοκιβωτίου από κατάστημα ψιλικών οδήγησαν οι επισταμένες αναζητήσεις αστυνομικών του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για άτομα ηλικίας 19 και 23 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου-Αναλήψεως, για κλοπή και απείθεια.
Ειδικότερα, οι προαναφερόμενοι βραδινές ώρες της 20-06-2026 εισήλθαν μαζί με δύο ακόμη συνεργούς τους σε κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Ανάληψης, όπου απασχολώντας τον υπάλληλο, διέρρηξαν γραφείο του καταστήματος και αφαίρεσαν ένα χρηματοκιβώτιο που περιείχε το χρηματικό ποσό των 4.040 ευρώ και μία τσάντα υπαλλήλου του καταστήματος.
Βραδινές ώρες χθες, 21-06-2026 εντοπίστηκαν να κινούνται με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στα Διαβατά και, προκειμένου να αποφύγουν τον έλεγχο, ανέπτυξαν ταχύτητα και εισήλθαν σε οικισμό της περιοχής, όπου ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν.
Στην κατοχή τους βρέθηκε και κατασχέθηκε το χρηματικό ποσό των 1.167 ευρώ, το οποίο αποδόθηκε στον παθόντα.
Σημειώνεται ότι σε βάρος του 23χρονου εκκρεμούσαν δύο αποφάσεις με τις οποίες καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών για το αδίκημα της κλοπής. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
