Δύο 15χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μετά από κατανάλωση αλκοόλ, το οποίο φέρεται να είχαν προμηθευτεί από κατάστημα ψιλικών στη Νεάπολη. Μαζί τους βρισκόταν και μία ακόμη ανήλικη, ενώ για την υπόθεση συνελήφθη 21χρονη εργαζόμενη του καταστήματος, η οποία κατηγορείται ότι τους πούλησε το ποτό, με τη σχηματισθείσα δικογραφία να αφορά παραβίαση της νομοθεσίας για τη διάθεση αλκοόλ σε ανηλίκους.
Πιο αναλυτικά
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.
Μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν μία ακόμη ανήλικη, ενώ για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία εργαζόμενη στο κατάστημα, 21 ετών, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.
Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.
