Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης, υποδέχθηκε αθλητές ΑμεΑ της περιοχής και τους συνεχάρη για τις σημαντικές διακρίσεις τους σε πανελλήνια πρωταθλήματα παρά-στίβου, παρά-κολύμβησης και άρσης βαρών σε πάγκο. Σε ανάρτησή του τόνισε πως οι επιτυχίες τους αποτελούν παράδειγμα δύναμης, επιμονής και έμπνευσης, ενώ εξέφρασε ευχαριστίες και στους προπονητές και τις οικογένειές τους για τη στήριξή τους.
Πιο αναλυτικά
Αθλητές ΑμεΑ υποδέχτηκε σήμερα, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης.
Όπως αναφέρει ο κ.Φαρμάκης σε ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:
“Είχα σήμερα την τεράστια τιμή και χαρά να υποδεχθώ στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας αθλητές ΑμεΑ του τόπου μας, που μας έκαναν για ακόμα μία φορά εξαιρετικά υπερήφανους.
Τα παιδιά αυτά αποδεικνύουν καθημερινά ότι η ανθρώπινη θέληση δεν γνωρίζει κανένα εμπόδιο. Μας εκπροσώπησαν επάξια και πέτυχαν σπουδαίες διακρίσεις:
- Στο Πανελλήνια Πρωτάθλημα Παρά-Στίβου
- Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παρά-Κολύμβησης
- Στο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών σε πάγκο της ΕΑΟΜ ΑΜΕΑ, όπου η συμμετοχή μας ξεχωρίζει όχι μόνο σε Πανελλήνιο, αλλά και Πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Πίσω από κάθε τους επίδοση, κρύβεται σκληρή δουλειά, ατελείωτες ώρες προπόνησης και μια ψυχή που αρνείται να τα παρατήσει.

Θέλω να εκφράσω τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια στους ίδιους, στους προπονητές τους που βρίσκονται διαρκώς στο πλευρό τους, αλλά και στις οικογένειές τους, τους αφανείς ήρωες αυτής της μεγάλης προσπάθειας.
Συνεχίστε να στοχεύετε στην κορυφή και να μας εμπνέετε! Είμαστε δίπλα σας”, καταλήγει στην ανάρτησή του ο Περιφερειάρχης.
