Σε απεργιακή κινητοποίηση προχώρησαν σήμερα οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, διεκδικώντας στελέχωση των υπηρεσιών, αυξήσεις 20% στους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού και υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας. Στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας συγκεντρώθηκαν στο υπουργείο Οικονομικών, ενώ ζήτησαν και την τροποποίηση του άρθρου 731 του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, υποστηρίζοντας ότι αποκλείει τη μεγάλη πλειονότητα των συμβασιούχων που εργάζονται στις Περιφέρειες.
Πιο αναλυτικά
Με κύρια αιτήματα τη στελέχωση των υπηρεσιών, αύξηση 20% στους μισθούς, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού και υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών προχώρησαν σήμερα σε απεργιακή κινητοποίηση οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες.
Στο πλαίσιο της απεργίας, πραγματοποίησαν συγκέντρωση στο υπουργείο Οικονομικών, όπου μίλησε η Βέτα Πανουτσάκου, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ).
Απαίτησαν ακόμη την τροποποίηση του άρθρου 731 στο σχέδιο του νέου «Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης», το οποίο συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή και μεταξύ άλλων «πετάει έξω τη συντριπτική πλειοψηφία των συμβασιούχων που εργάζονται στις Περιφέρειες.

