Στο ΚΕΥΠ Λαμίας πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών-εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού, παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Γεωργίου Κωστίδη. Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί το άνοιγμα του δρόμου για την εθελοντική κατάταξη γυναικών στις Ένοπλες Δυνάμεις, με την πρώτη αυτή σειρά να θεωρείται καθοριστική για το μέλλον του εγχειρήματος και τα κίνητρα που θα το συνοδεύσουν.
Πιο αναλυτικά
Παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/6/26) στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου», ΚΕΝ-ΚΕΥΠ Λαμίας, η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών – εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού με τη 2026 Β ́ Εκπαιδευτική Σειρά Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ).
Μετά τις αλλαγές στις Ένοπλες δυνάμεις, η πολιτική ηγεσία, άνοιξε το δρόμο για την εθελοντική κατάταξη γυναικών – οπλιτών.
Η πρώτη σειρά γυναικών θα δείξει και το μέλλον της συγκεκριμένης κίνησης που ακολουθείται από κίνητρα για διεκδίκηση θέσεων εργασίας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

