Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Το Δήμο Νέας Ζίχνης επισκέφθηκε το Σαββάτο 29/11/2025, ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας- Θράκης, κ. Δημήτρης Γαλαμάτης.

Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Νέας Ζίχνης, παρουσία του δημάρχου Παντελή Μπόζη, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην συνεργασία του δήμου με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, καθώς και τα περιθώρια βελτίωσης αυτής της συνεργασίας, όπου και υπήρξε ταύτιση απόψεων.

Ο Δήμαρχος Παντελής Μπόζης ανέφερε: “Η σημερινή μας συνάντηση επιβεβαίωσε τη βούληση για κοινή δράση και συντονισμό, ώστε να προχωρήσουν σημαντικά έργα και παρεμβάσεις που έχει ανάγκη ο δήμος μας”.