Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Το νοσοκομείο Μυτιλήνης εξέδωσε ανακοίνωση για τον θάνατο 36χρονης γιατρού λίγο μετά τη γέννα, διευκρινίζοντας ότι η γυναίκα γέννησε με φυσιολογικό τοκετό ένα υγιέστατο κοριτσάκι στην 39η εβδομάδα, αλλά στη συνέχεια παρουσίασε επιπλοκές, μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ και έπειτα στο «Αττικόν» για περαιτέρω αντιμετώπιση. Η διοίκηση του νοσοκομείου δηλώνει βαθιά συγκλονισμένη, έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες διερεύνησης του περιστατικού και αναμένει τα αποτελέσματα της νεκροψίας-νεκροτομής για να αποσαφηνιστούν τα ακριβή αίτια του θανάτου.

Πιο αναλυτικά

Το νοσοκομείο Μυτιλήνης τοποθετήθηκε για την τραγωδία που σημειώθηκε, με 36χρονη γιατρό να φεύγει από τη ζωή λίγο μετά τον τοκετό.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η ιατρός Μ.Π., ετών 36, πρωτότοκος, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό (μη επεμβατικό) στην 39η εβδομάδα την Παρασκευή 19.6.2026 στις 16:00 μμ ένα υγιέστατο θήλυ νεογνό. Τις επόμενες ημέρες παρουσίασε επιπλοκές και μεταφέρθηκε στην ΜΕΘ το πρωί της Δευτέρας 22.6.2026. Κατόπιν διακομίσθηκε την Τρίτη 23.6.2026 στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αττικόν για περαιτέρω αντιμετώπιση.

«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή, οι γιατροί της Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής αλλά και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του ΓΝ Μυτιλήνης.

Παράλληλα, το Νοσοκομείο έχει ήδη κινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών του περιστατικού.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να διευκρινιστούν μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας-νεκροτομής και των λοιπών προβλεπόμενων ελέγχων» αναφέρεται στην ανακοίνωση η οποία καταλήγει:

«Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, η Ιατρική Υπηρεσία, καθώς και το σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας».