Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών έκρινε ενόχους 57 από τους 58 κατηγορούμενους αγρότες και κτηνοτρόφους από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ενώ σε μία κατηγορούμενη αναγνωρίστηκε ότι επέστρεψε τα χρήματα και απαλλάχθηκε. Το δικαστήριο διόρθωσε για ορισμένους τα ποσά και τις κατηγορίες, με την υπόθεση να διακόπτεται για την 1η Ιουλίου, οπότε θα αποφασιστεί αν θα αναγνωριστούν ελαφρυντικά που θα επηρεάσουν τις ποινές.

Πιο αναλυτικά

Ένοχοι κρίθηκαν, από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, οι 57 από τους συνολικά 58 κατηγορούμενους αγρότες και κτηνοτρόφοι από την Κρήτη, οι οποίοι φέρονται να εισέπραξαν παράνομες επιδοτήσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Το δικαστήριο, για ορισμένους εκ των καταδικασθέντων, μετέτρεψε τις κατηγορίες και διόρθωσε προς τα κάτω τα ποσά των επιδοτήσεων που αναφέρονται στο κατηγορητήριο με το οποίο ήταν αντιμέτωποι.

Επιπλέον, με την απόφασή τους, κατά πλειοψηφία, έκριναν αθώα μία κατηγορούμενη παραγωγό, καθώς έκαναν δεκτό τον αυτοτελή ισχυρισμό της για εξάλειψη του αξιοποίνου, επειδή επέστρεψε εντόκως τα χρηματικά ποσά που εισέπραξε, τα οποία υπολογίζονται περί τις 30.000 ευρώ.

Το εδώλιο ήταν κενό, καθώς οι κατηγορούμενοι επέλεξαν να μην παραστούν στη δίκη για να ακούσουν την κρίση των δικαστών, αλλά να εκπροσωπηθούν από τους συνηγόρους τους.

Η δίκη διεκόπη για την 1η Ιουλίου, προκειμένου οι δικαστές να ανακοινώσουν την απόφασή τους για την αναγνώριση ή όχι ελαφρυντικών που έχουν αιτηθεί μέσω των συνηγόρων τους οι καταδικασθέντες, κάτι που θα καθορίσει και τις ποινές που στη συνέχεια θα επιβληθούν.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι κατηγορούμενοι είχαν δηλώσει βοσκότοπους στην Καστοριά και καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου σε περιοχές που δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν λόγω υψομέτρου, εισπράττοντας επιδοτήσεις χιλιάδων ευρώ.