Συγκλονισμένη είναι η Μυτιλήνη από τον θάνατο 36χρονης γιατρού, η οποία υπέκυψε σε σοβαρές επιπλοκές λίγες ημέρες μετά τον φυσιολογικό τοκετό της στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης. Η κατάστασή της επιδεινώθηκε ραγδαία, χρειάστηκε νοσηλεία στη ΜΕΘ, διασωλήνωση και αεροδιακομιδή σε νοσοκομείο της Αθήνας, όμως κατέληξε λίγο πριν την προσγείωση.
Πιο αναλυτικά
Συγκλονίζει την τοπική κοινωνία ο θάνατος 36χρονης γιατρού από επιπλοκές λίγο μετά τον τοκετό της.
Η 36χρονη, σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την περασμένη Παρασκευή 19 Ιουνίου. Λίγες ώρες μετά εμφάνισε πυρετό και η κατάστασή της επιδεινώνονταν συνεχώς. Τη Δευτέρα εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και τελικά χθες Τρίτη οι γιατροί αποφάσισαν να τη διασωληνώσουν και λίγο μετά να τη μεταφέρουν σε νοσοκομείο της Αθήνας. Κατά την διάρκεια της αεροδιακομιδής και λίγο πριν το αεροπλάνο που τη μετέφερε προσγειωθεί στην Αθήνα η γυναίκα έχασε τη μάχη για τη ζωή.
Η 36χρονη γιατρός με ειδικότητα Γενικής Ιατρικής ξεκίνησε την επαγγελματική της διαδρομή στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου υπηρέτησε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο είχε μετακινηθεί στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης.
