Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο The Ellinikon Sports Park, όπου οδήγησε ένα GR Yaris μαζί με τον Mads Østberg και δοκίμασε και ένα υδρογονοκίνητο αγωνιστικό concept της Toyota, στο πλαίσιο της Υπερειδικής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις. Με αφορμή την επιστροφή του αγώνα στο WRC, ο πρωθυπουργός έστειλε μήνυμα για την οδική ασφάλεια, τονίζοντας ότι «τα γκάζια είναι για τις πίστες, όχι για τον δρόμο» και καλώντας τους πολίτες να απολαύσουν το θέαμα υπεύθυνα.
Πιο αναλυτικά
Μια ξεχωριστή και άκρως εντυπωσιακή εμπειρία έζησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος βρέθηκε στο The Ellinikon Sports Park, εκεί όπου έχει ήδη χαραχθεί η ασφάλτινη διαδρομή για την πολυαναμενόμενη Υπερειδική του φετινού EKO Acropolis Rally.
Η επίσκεψη αυτή είχε έντονο άρωμα αδρεναλίνης, καθώς ο πρωθυπουργός είχε τη μοναδική ευκαιρία να καθίσει στο τιμόνι ενός GR Yaris 2026 Aero Performance, έχοντας δίπλα του στη θέση του συνοδηγού τον έμπειρο Mads Østberg, τον κορυφαίο εργοστασιακό οδηγό του WRC με τις Ford και Citroen.
Η συνέχεια ήταν εξίσου συναρπαστική, καθώς πέρασε στη θέση του συνοδηγού για να γνωρίσει από πρώτο χέρι ένα πρωτοποριακό υδρογονοκίνητο concept αγωνιστικό Toyota GR Yaris. Το συγκεκριμένο όχημα αποτελεί την τεχνολογική αιχμή της διοργάνωσης, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη βιώσιμη κινητικότητα και το μέλλον των αγώνων.
Αμέσως μετά την εμπειρία του, ο πρωθυπουργός παραχώρησε δηλώσεις στην επίσημη κάμερα της παραγωγής του WRC. Η συνέντευξη αυτή θα προβληθεί στο lead in της παγκόσμιας τηλεοπτικής μετάδοσης, διασφαλίζοντας τεράστια διεθνή προβολή για την Ελλάδα, ενώ στη χώρα μας θα μεταδοθεί από την ΕΡΤ και την Cosmote TV.

Το ηχηρό μήνυμα Μητσοτάκη για την οδική ασφάλεια με αφορμή το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
«Καταπληκτικές οι εντυπώσεις», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το The Ellinikon Sports Park, έχοντας γνωρίσει την πίστα της Υπερειδικής ως οδηγός και συνοδηγός. Ο πρωθυπουργός συνέδεσε τη διοργάνωση με τη συνολική ανάπλαση της περιοχής, τονίζοντας πως «εδώ θα εγκαινιαστούν σύντομα οι πρώτοι χώροι άθλησης και ψυχαγωγίας». Παράλληλα, εξέφρασε τη μεγάλη του χαρά για την επιστροφή του ιστορικού αγώνα στο καλεντάρι του WRC από τις 25 έως τις 28 Ιουνίου.
Ωστόσο, το πιο αιχμηρό σημείο της παρουσίας του αφορούσε την οδική συμπεριφορά. «Το μήνυμα είναι απλό: τα γκάζια είναι για τις πίστες, όχι για τον δρόμο», υπογράμμισε, επισημαίνοντας τη μείωση των θανάτων από τροχαία κατά 21%.
Ο ίδιος συμπλήρωσε: «Δεν μας ικανοποιεί μόνο αυτή η επίδοση. Θέλουμε να φτάσουμε το συντομότερο δυνατό στον ευρωπαϊκό μέσο όρο και να σταματήσουμε να έχουμε αυτή την απαράδεκτη πρωτιά, να θρηνούμε κάθε χρόνο εκατοντάδες συμπολίτες μας στην άσφαλτο».
Κλείνοντας, κάλεσε τους πολίτες να χαρούν το θέαμα υπεύθυνα: «Ας απολαύσουμε το Ράλλυ Ακρόπολις και ας θυμόμαστε πάντα ότι δεν παίρνουμε ιδέες από όσα βλέπουμε στην πίστα για να τα αναπαράγουμε στον δρόμο» τόνισε ο πρωθυπουργός.
