Το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Κίσσαμος» παραμένει στο λιμάνι της Μήλου, όπου γίνονται ενδελεχείς έλεγχοι μετά την προσάραξή του σε αβαθή τα ξημερώματα του Σαββάτου, όταν παρουσίασε ξαφνικό blackout λίγο μετά τον απόπλου με 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος. Το πλοίο αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και επέστρεψε με ασφάλεια, χωρίς τραυματισμούς, ρύπανση ή εισροή υδάτων, ενώ το Λιμεναρχείο έχει απαγορεύσει τον απόπλου μέχρι να διαπιστωθούν τα αίτια του συμβάντος.
Πιο αναλυτικά
Ενδελεχής επιθεώρηση για τα αίτια του blackout και νέος υποβρύχιος έλεγχος στα ύφαλα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» πραγματοποιήθηκαν στο λιμάνι της Μήλου, όπου το πλοίο παραμένει προσδεδεμένο μετά την προσάραξή του σε αβαθή τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.
Το πλοίο, που εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα, είχε αποπλεύσει από το λιμάνι της Μήλου με 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος, όταν, υπό συνθήκες βόρειων ανέμων έντασης 5-6 μποφόρ, παρουσίασε ολική απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας (blackout), με αποτέλεσμα να προσαράξει σε αβαθή.
Υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.) του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής κινητοποιήθηκαν άμεσα δυνάμεις στην περιοχή, ενώ πριν από κάθε ενέργεια αποκόλλησης πραγματοποιήθηκε επιτόπιος υποβρύχιος έλεγχος από ιδιώτη δύτη.
Στη συνέχεια, το «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι της Μήλου, συνοδευόμενο από περιπολικό σκάφος του Λιμενικού.
Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί μεταξύ των επιβατών και του πληρώματος, ούτε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση ή εισροή υδάτων.
Με απόφαση του Λιμεναρχείου Μήλου απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την ολοκλήρωση των ελέγχων και τη διαπίστωση των αιτιών που οδήγησαν στην απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας και την προσάραξη.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μήλου.
