Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, συμμετείχε στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος στον Άγιο Νικόλαο, όπου συζητήθηκαν οι βασικές προτεραιότητες της επιχειρηματικότητας, με έμφαση στον εκσυγχρονισμό του ΓΕΜΗ, την ενίσχυση του επιμελητηριακού θεσμού και το κοινό πλαίσιο διεκδικήσεων ενόψει της ΔΕΘ. Παράλληλα, αναδείχθηκε η σημασία της σύνδεσης αγροδιατροφής, γαστρονομίας και τουρισμού με την παραγωγή και την ανάπτυξη, ενώ στο περιθώριο των εργασιών ο κ. Τοψίδης είχε συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της διαπεριφερειακής συνεργασίας.

Πιο αναλυτικά

Στον Άγιο Νικόλαο, όπου πραγματοποιείται η Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης συμμετέχει σε έναν ουσιαστικό διάλογο για τις προτεραιότητες της ελληνικής επιχειρηματικότητας, διαμορφώνοντας κοινές προτάσεις και διεκδικήσεις για το επόμενο διάστημα.

Ο εκσυγχρονισμός του ΓΕΜΗ, η ενίσχυση του επιμελητηριακού θεσμού και η προετοιμασία του κοινού πλαισίου διεκδικήσεων ενόψει της ΔΕΘ συνθέτουν τις προϋποθέσεις για ένα πιο λειτουργικό επιχειρηματικό περιβάλλον, με λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Ιδιαίτερη σημασία έχει και η ανάδειξη της αγροδιατροφής, της γαστρονομίας και του τουρισμού, καθώς η διασύνδεσή τους με την παραγωγή και την επιχειρηματικότητα μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στις περιφέρειες της χώρας.

Πρόκειται για μια προσέγγιση που αφορά άμεσα και την Ανατολική Μακεδονία- Θράκη, όπου ο πρωτογενής τομέας, η μεταποίηση και ο τουρισμός μπορούν, μέσα από συνέργειες, να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την ανταγωνιστικότητα της περιοχής.

Στο περιθώριο των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης, συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη.

Μια ευχάριστη συνάντηση που επιβεβαίωσε, για ακόμη μία φορά, τη σημασία της συνεργασίας και της επικοινωνίας μεταξύ των Περιφερειών της χώρας.