Στον Δήμο Πηνειού παρουσιάστηκε η Ολοκληρωμένη Χωρική Ανάπτυξη «Παράλιο Μέτωπο» της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ένα σχέδιο που αφορά και τους δήμους Ανδραβίδας-Κυλλήνης και Δυτικής Αχαΐας. Για τον Πηνειό προβλέπονται παρεμβάσεις ύψους εκατομμυρίων ευρώ για την προστασία του περιβάλλοντος, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την κοινωνική ένταξη, καθώς και έργα όπως παραλιακή οδός, Ιππικό Κέντρο, ποδηλατόδρομοι, αναπλάσεις σε Γαστούνη και Βαρθολομιό, αλλά και ενεργειακές αναβαθμίσεις σχολείων και νέα νηπιαγωγεία.
Πιο αναλυτικά
Σήμερα στον Δήμο Πηνειού παρουσιάστηκε το στρατηγικό όραμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, για το μέλλον του τόπου.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά μέσω ανάρτησής του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης:
“Μέσα από την Ολοκληρωμένη Χωρική Ανάπτυξη «Παράλιο Μέτωπο», ενώνουμε δυνάμεις και δημιουργούμε ένα σχέδιο για τους Δήμους Πηνειού, Ανδραβίδας – Κυλλήνης και Δυτικής Αχαΐας, με επίκεντρο το κοινό μας παράλιο μέτωπο.
Ειδικά για τον Δήμο Πηνειού, η ΟΧΕ επενδύει στην προστασία του περιβάλλοντος με δράσεις ύψους περίπου 5.5 εκατ. ευρώ, στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας με περίπου 4 εκατ. ευρώ και στην κοινωνική ένταξη με 800.000 ευρώ.
Με παρεμβάσεις όπως η κατασκευή της παραλιακής οδού και το Ιππικό Κέντρο, αλλάζουμε την εικόνα της περιοχής, καθιστώντας την πόλο έλξης για εξειδικευμένο τουρισμό.
Επενδύουμε σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, όπως το δίκτυο ποδηλατοδρόμων στο δάσος Θινών Βαρθολομιού και τον ποδηλατόδρομο Γαστούνη – Καβάσιλα.

Προχωράμε σε εκτεταμένες αναπλάσεις στο βορειοανατολικό κέντρο της Γαστούνης, στην περιοχή του ΟΣΕ και στο Βαρθολομιό.
Φροντίζουμε για το μέλλον με ενεργειακές αναβαθμίσεις σχολείων και κατασκευή νέων νηπιαγωγείων.”
Και καταλήγει ο κ.Φαρμάκης:
“Συνεχίζουμε μαζί. Χτίζουμε μία Δυτική Ελλάδα που ενώνει και δημιουργεί!”
