Συνελήφθη το βράδυ του Σαββάτου στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης 42χρονος Ουκρανός, ο οποίος οδηγούσε με 149 χλμ./ώρα σε σημείο όπου το όριο είναι 60, ενώ από τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι ήταν και υπό την επήρεια αλκοόλ. Ο οδηγός σταμάτησε από την τροχαία και αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.
Πιο αναλυτικά
Ένας 42χρονος αλλοδαπός ουκρανικής υπηκοότητας συνελήφθη στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης το βράδυ του Σαββάτου, σε κατάσταση μέθης, να παραβιάζει το όριο ταχύτητας.
Το αυτοκίνητο κινούνταν με 149 χλμ την ώρα, πολύ πιο πάνω από το όριο ταχύτητας των 60 χλμ/ώρα, στο συγκεκριμένο σημείο και η παράβαση ταυτοποιήθηκε από το ειδικό μηχάνημα ραντάρ της τροχαίας.
Ο οδηγός υποβλήθηκε και σε αλκοτέστ, από τους αστυνομικούς που τον σταμάτησαν, το οποίο έδειξε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ, με ένδειξη πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.
