Η νέα μονάδα αφαλάτωσης της Πάτμου στην περιοχή του Κάμπου αναμένεται να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε λειτουργία μέσα στον επόμενο μήνα, ενισχύοντας σημαντικά την υδροδότηση του νησιού. Ο δήμαρχος Νικήτας Τσαμπαλάκης ενημέρωσε σχετικά σε σύσκεψη στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων και τη λειψυδρία στα νησιά, τονίζοντας ότι το έργο θα εξασφαλίσει επαρκές και ποιοτικό πόσιμο νερό για κατοίκους και επισκέπτες.
Πιο αναλυτικά
Ο Δήμαρχος Πάτμου, Νικήτας Τσαμπαλάκης, συμμετείχε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αντικείμενο τη διαχείριση των υδάτινων πόρων και την αντιμετώπιση της λειψυδρίας στα νησιά.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σταύρος Παπασταύρου, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Βασίλης Κικίλιας, ο Γενικός Γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων κ. Πέτρος Βαρελίδης, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και Πρόεδρος της ΕΝΠΕ κ. Γιώργος Χατζημάρκος, οι δήμαρχοι των νησιών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, καθώς και οι Βουλευτές Δωδεκανήσου κ. Μάνος Κόνσολας και κ. Γιάννης Παππάς.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο Δήμαρχος ευχαρίστησε θερμά τον Υπουργό κ. Σταύρο Παπασταύρου για τη διαρκή στήριξη προς τα νησιά και τον ενημέρωσε για την πορεία του σημαντικού έργου της νέας μονάδας αφαλάτωσης στην περιοχή του Κάμπου.
Η Πάτμος δεν περιλαμβανόταν στη συγκεκριμένη ένταξη, καθώς είχε ήδη εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση από τον περασμένο Ιανουάριο.
Το έργο βρίσκεται ήδη σε πλήρη εξέλιξη και, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, σε περίπου έναν μήνα θα έχει ολοκληρωθεί και θα τεθεί σε λειτουργία, ενισχύοντας ουσιαστικά την υδατική επάρκεια του νησιού μας και διασφαλίζοντας την επάρκεια ποιοτικού πόσιμου νερού για κατοίκους και επισκέπτες.

Η Δημοτική Αρχή συνεχίζει με σχέδιο, συνέπεια και συνεργασία να διεκδικεί και να υλοποιεί έργα που ενισχύουν τις υποδομές του νησιού και βελτιώνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας.
