Η δήμαρχος Τήλου Μαρία Καμμά ανέλαβε τη θέση της Αναπληρώτριας Τομεάρχη Νησιωτικής Πολιτικής στη «σκιώδη κυβέρνηση» του Αλέξη Τσίπρα, με το άρθρο να την παρουσιάζει ως δυναμική και αξιόπιστη φωνή των μικρών νησιών. Γίνεται αναφορά στο έργο της στην Τήλο, με το πρόγραμμα ZERO WEST και τις παρεμβάσεις της υπέρ της νησιωτικότητας, ενώ τονίζεται ότι παρά τα προσωπικά της προβλήματα υγείας συνεχίζει με αποφασιστικότητα να διεκδικεί λύσεις για τα νησιά.
Πιο αναλυτικά
Η Δήμαρχος Τήλου Μαρία Καμμά, ανέλαβε Αναπληρώτρια Τομεάρχης Νησιωτικής Πολιτικής στη «σκιώδη κυβέρνηση» του Αλέξη Τσίπρα. Είναι αυτό που πάντα είναι το ζητούμενο, ένα φρέσκο πρόσωπο, καθαρό, χωρίς σκελετούς στην πλάτη.
Κίνηση ΜΑΤ θα την χαρακτήριζε όποιος γνωρίζει τα πράγματα στα Δωδεκάνησα και γενικότερα στην Νησιωτική Επικράτεια. Η Μαρία Καμμά δεν είναι ένα τυχαίο πρόσωπο. Επί πολλά χρόνια συμβολίζει την νησιωτική Ελλάδα, τα μικρά νησιά, που δίνουν μάχες και αποτελούν διεθνή πρότυπα.
Είναι δυναμική, διεκδικητική, συνεργάσιμη και δεν υιοθέτησε ποτέ την τοξικότητα, κάτι που την έχει κάνει ιδιαίτερα αγαπητή στους συναδέλφους της δημάρχους, πέρα από πολιτικές πεπεοιθήσεις.
Η Δήμαρχος Τήλου έκανε την μικρή Τήλο, το πρώτο πράσινο νησί παγκοσμίως με το πρόγραμμα ZERO WESTκαι κατέκτησε την πρωτιά κερδίζοντας το πρώτο πανευρωπαϊκό βραβείο.
Η Μαρία Καμμά έχει αρθρώσει καθαρό και διεκδικητικό λόγο για τα νησιά αναδεικνύοντας σε κάθε ευκαιρία τα αυξημένα προβλήματα που δημιουργεί η νησιωτικότητα. Οι τοποθετήσεις της στα συνέδρια της ΚΕΔΕ και στις Γενικές Συνελεύσεις των Δήμων του Νοτίου Αιγαίου, υπήρξαν συγκλονιστικές. Ως Πρόεδρος του Δικτύου Μικρών Νησιών ΔΑΦΝΗ κατέθεσε προτάσεις όπως η πρόταση για την κατασκευή κοινωνικής στέγης στα νησιά, κάτι που υιοθετήθηκε από τα θεσμικά όργανα της αυτοδιοίκησης.
Και όλα αυτά σηκώνοντας ταυτόχρονα τον προσωπικό της σταυρό, λόγω προβλήματος υγείας που η ίδια ανακοίνωσε. Η δοκιμασία δεν την κατέβαλλε αλλά την πείσμωσε.
Καλύτερη πρέσβειρα για την Νησιωτική Πολιτική δεν θα μπορούσε να βρει ο Αλέξης Τσίπρας!
