Ο Δήμος Πολυγύρου ξεκινά ελέγχους και παρεμβάσεις για να μπει τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν έως την Κυριακή 5 Ιουλίου 2026 ομπρέλες, ξαπλώστρες και κάθε άλλο εξοπλισμό που έχει τοποθετηθεί μόνιμα στις παραλίες. Όπως τονίζει η δημοτική αρχή, στόχος είναι η προστασία του δημόσιου χαρακτήρα των ακτών και η διασφάλιση της ελεύθερης πρόσβασης για όλους, ενώ μετά τη λήξη της προθεσμίας ο Δήμος θα προχωρήσει ο ίδιος στην απομάκρυνση των αντικειμένων που θα παραμείνουν.
Πιο αναλυτικά
Ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν ομπρέλες, ξαπλώστρες και κάθε είδους εξοπλισμό που παραμένει μόνιμα τοποθετημένος σε χώρους του αιγιαλού και της παραλίας.
“Οι παραλίες ανήκουν σε όλους και οφείλουμε να διαφυλάξουμε τον δημόσιο χαρακτήρα τους. Σεβασμός στον κοινόχρηστο χώρο σημαίνει σεβασμός προς τους συμπολίτες μας, τους επισκέπτες και το φυσικό περιβάλλον. Ως Δήμος θα εφαρμόσουμε τη νομοθεσία με συνέπεια και χωρίς εξαιρέσεις, ώστε οι παραλίες μας να παραμείνουν ανοιχτές και προσβάσιμες για όλους”, δηλώνει ο Αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Βασίλης Φαρδογιάννης.
Ο Δήμος καλεί όσους έχουν τοποθετήσει μόνιμα ομπρέλες, ξαπλώστρες ή άλλο εξοπλισμό στις παραλίες να τις απομακρύνουν έως και την Κυριακή 5 Ιουλίου 2026.
Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου θα προχωρήσουν στην απομάκρυνση των αντικειμένων που παραμένουν σε κοινόχρηστους χώρους.
