Δύο νέοι μόνιμοι υπάλληλοι, οι Αλεξανδρόπουλος Φώτιος και Καρβέλης Κωνσταντίνος, ορκίστηκαν στον Δήμο Καρπενησίου και εντάσσονται στο δυναμικό του μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ. Η δημοτική αρχή τους υποδέχθηκε θερμά, ευχόμενη καλή δύναμη, ενώ υπογράμμισε ότι η συμβολή τους αναμένεται να ενισχύσει και να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες προς τους δημότες.
Πιο αναλυτικά
Πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή ορκωμοσίας δύο νέων μόνιμων υπαλλήλων, οι οποίοι ενισχύουν το στελεχιακό δυναμικό του Δήμου Καρπενησίου.
Οι νέοι υπάλληλοι, που προσλαμβάνονται μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ, ορκίστηκαν ενώπιον του Δημάρχου Καρπενησίου, Χρήστου Κακαβά.
Πρόκειται για τους: Αλεξανδρόπουλο Φώτιο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού και Καρβέλη Κωνσταντίνο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού
Ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι τους υποδέχθηκαν με θέρμη, τους ευχήθηκαν καλή δύναμη και παραγωγική θητεία, τονίζοντας ότι η εξειδίκευσή τους θα συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους δημότες
