Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Δύο νέοι μόνιμοι υπάλληλοι, οι Αλεξανδρόπουλος Φώτιος και Καρβέλης Κωνσταντίνος, ορκίστηκαν στον Δήμο Καρπενησίου και εντάσσονται στο δυναμικό του μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ. Η δημοτική αρχή τους υποδέχθηκε θερμά, ευχόμενη καλή δύναμη, ενώ υπογράμμισε ότι η συμβολή τους αναμένεται να ενισχύσει και να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες προς τους δημότες.

Πιο αναλυτικά

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη τελετή ορκωμοσίας δύο νέων μόνιμων υπαλλήλων, οι οποίοι ενισχύουν το στελεχιακό δυναμικό του Δήμου Καρπενησίου.

Οι νέοι υπάλληλοι, που προσλαμβάνονται μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ, ορκίστηκαν ενώπιον του Δημάρχου Καρπενησίου, Χρήστου Κακαβά.

Πρόκειται για τους: Αλεξανδρόπουλο Φώτιο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού και Καρβέλη Κωνσταντίνο, κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού

Ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι τους υποδέχθηκαν με θέρμη, τους ευχήθηκαν καλή δύναμη και παραγωγική θητεία, τονίζοντας ότι η εξειδίκευσή τους θα συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους δημότες