Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Σημαντική σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας έθεσε στο επίκεντρο τις λιμενικές υποδομές της Πάτμου, με βασικό θέμα τη μελέτη για εμπορικό προβλήτα στο Μέρικα, την επικαιροποίηση του Master Plan του λιμένα και τη δημιουργία ναυδέτων για την κρουαζιέρα. Ο δήμαρχος Νικήτας Τσαμπαλάκης τόνισε την ανάγκη να προχωρήσουν έργα που εκκρεμούν εδώ και χρόνια, ενώ υπήρξε θετική ανταπόκριση από την πολιτική ηγεσία, η οποία εξέφρασε διάθεση συνεργασίας και στήριξης και σε ζητήματα όπως η αδειοδότηση των μονάδων αφαλάτωσης.

Πιο αναλυτικά

Σημαντική σύσκεψη εργασίας πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τον Γενικό Γραμματέα Ναυτιλίας και Λιμένων κ. Μανώλη Κουτουλάκη, με αντικείμενο την προώθηση σημαντικών παρεμβάσεων για τις λιμενικές υποδομές της Πάτμου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκε η μελέτη για τη δημιουργία του εμπορικού προβλήτα στο Μέρικα, ενός έργου στρατηγικής σημασίας που θα συμβάλει στην καλύτερη οργάνωση της εμπορικής δραστηριότητας και στην αποσυμφόρηση του κεντρικού λιμανιού της Πάτμου.

Παράλληλα, συζητήθηκαν η τροποποίηση και επικαιροποίηση του Master Plan του λιμένα Πάτμου, καθώς και η δημιουργία ναυδέτων για την εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας, παρεμβάσεις που μπορούν να ενισχύσουν ουσιαστικά τις αναπτυξιακές προοπτικές του νησιού.

Στη σύσκεψη συμμετείχε ο Διευθυντής της ΔΙΛΙΚΥΠ κ. Γληνός, ενώ μέσω τηλεφωνικής σύνδεσης με ανοιχτή ακρόαση συμμετείχε και ο μηχανικός του Λιμενικού Ταμείου Πάτμου κ. Γιώργος Καρακατσάνης, παρουσιάζοντας τα τεχνικά στοιχεία των υπό εξέταση έργων.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό και παραγωγικό κλίμα.

Τέθηκαν βασικές προτεραιότητες της Πάτμου και την ανάγκη επιτάχυνσης παρεμβάσεων που εκκρεμούν εδώ και χρόνια, ενώ υπήρξε άμεση ανταπόκριση και ουσιαστική διάθεση συνεργασίας από την πλευρά του κ. Κουτουλάκη για την προώθηση των ζητημάτων που απασχολούν το νησί.

Όπως αναφέρει με ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο Δήμαρχος Πάτμου, Νικήτας Τσαμπαλάκης:

Στο πλαίσιο της παρουσίας μας στο Υπουργείο Ναυτιλίας συναντήσαμε επίσης τον Υφυπουργό Ναυτιλίας κ. Στέφανο Γκίκα, τον οποίο ευχαριστήσαμε για τη συμβολή του στην ολοκλήρωση της αδειοδότησης των μονάδων αφαλάτωσης στον Κάμπο και στην ευρύτερη περιοχή, μια εξέλιξη ιδιαίτερα σημαντική για την ενίσχυση της υδροδοτικής επάρκειας του νησιού.

Παράλληλα, συναντήσαμε τον νέο Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Φώτη Μάγγο, στον οποίο εκφράσαμε τα συγχαρητήριά μας για την ανάληψη των καθηκόντων του και ευχηθήκαμε καλή επιτυχία στο έργο του.

Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνεργασία και σταθερή διεκδίκηση, με στόχο την υλοποίηση έργων και παρεμβάσεων που θα βελτιώσουν τις υποδομές και την καθημερινότητα των κατοίκων της Πάτμου.”