Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Η Πάτμος κάνει ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος υδροδότησης στον Κάμπο, με την υπογραφή σύμβασης για την προμήθεια, εγκατάσταση και διετή λειτουργία νέας μονάδας αφαλάτωσης, προϋπολογισμού 830.115 ευρώ. Το έργο αναμένεται να ενισχύσει ουσιαστικά την επάρκεια νερού, ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες, ενώ ο δήμαρχος Νικήτας Τσαμπαλάκης τόνισε ότι η χρηματοδότηση και οι αδειοδοτήσεις εξασφαλίστηκαν χάρη στη συνεργασία με κυβερνητικούς παράγοντες και τις υπηρεσίες του Δήμου.

Πιο αναλυτικά

Σημαντική εξέλιξη για την Πάτμο και ιδιαίτερα για την περιοχή του Κάμπου αποτελεί η υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια, εγκατάσταση και διετή λειτουργία νέας μονάδας αφαλάτωσης, συνολικού προϋπολογισμού 830.115 ευρώ.

Το έργο θεωρείται κομβικής σημασίας για την κάλυψη των υδρευτικών αναγκών της περιοχής, καθώς αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την επάρκεια νερού, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες, όταν η αυξημένη επισκεψιμότητα και οι ανάγκες κατοίκων και επιχειρήσεων ασκούν μεγάλες πιέσεις στο δίκτυο υδροδότησης.

Με τη νέα μονάδα αφαλάτωσης επιδιώκεται να δοθεί οριστική λύση σε ένα διαχρονικό πρόβλημα που απασχολεί τον Κάμπο, ενισχύοντας παράλληλα τις προοπτικές ανάπτυξης τόσο της περιοχής όσο και ολόκληρου του νησιού.

Σε δήλωσή του, ο δήμαρχος Πάτμου, Νικήτας Τσαμπαλάκης, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα έργο που, παρά τις αμφισβητήσεις που διατυπώθηκαν κατά το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την πορεία και τη χρηματοδότησή του, έφτασε πλέον στο στάδιο της υλοποίησης.

Όπως ανέφερε, η εξασφάλιση της χρηματοδότησης και η ολοκλήρωση των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων επέτρεψαν την υπογραφή της σύμβασης, ανοίγοντας τον δρόμο για την κατασκευή και λειτουργία της νέας υποδομής.

Ο κ. Τσαμπαλάκης εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου, για τη συμβολή του στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης, καθώς και προς τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανο Γκίκα, και τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλη Κουτουλάκη, για τη συνδρομή τους στην αδειοδότηση και την προώθηση του έργου.

Παράλληλα, ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις υπηρεσίες και τους εργαζομένους του Δήμου Πάτμου, οι οποίοι συνέβαλαν καθοριστικά στην ολοκλήρωση των διαδικασιών που οδήγησαν στη σημερινή εξέλιξη.

«Η Πάτμος προχωρά μπροστά με έργα και όχι με λόγια», σημείωσε ο δήμαρχος, χαρακτηρίζοντας τη νέα μονάδα αφαλάτωσης ως ένα ακόμη σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων και τη διασφάλιση των αναπτυξιακών προοπτικών του νησιού.