Ο Δήμαρχχος Σητείας συμμετείχε στο Τελικό Συνέδριο του Ευρωπαϊκού Έργου ARTEMIS
Στο Τελικό Συνέδριο του ευρωπαϊκού έργου Interreg EURO-MED ARTEMIS, το οποίο πραγματοποιήθηκε στη Ciutadella της Μινόρκα στην Ισπανία, συμμετείχε ο Δήμαρχος Σητείας κ. Γιώργος Ζερβάκης, εκπροσωπώντας…