Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google
Οι αγρότες από το μπλόκο της Νίκαιας εισηγήθηκαν στη συνεδρίαση της Θεσσαλίας να μη συμμετέχουν στη συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που είναι προγραμματισμένη για αύριο, Τρίτη 13 Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, θα υπάρχει ελάχιστος χρόνος για να συζητήσουν τα αιτήματά τους με την κυβέρνηση, καθώς αναμένεται να πραγματοποιηθούν δύο συναντήσεις με τον πρωθυπουργό.
Μέχρι στιγμής, η τελική απόφαση είναι στον αέρα και γίνεται εισήγηση για πανελλαδική διάσκεψη των μπλόκων, όπως και για να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις με περισσότερα τρακτέρ στους δρόμους.
