Στο υπερσύγχρονο Κέντρο Υγείας Μεγάρων ο Κυριάκος Μητσοτάκης: Το υποσχεθήκαμε και το υλοποιήσαμε – Εκλογές το 2027
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το νέο Κέντρο Υγείας Μεγάρων, τονίζοντας την κυβερνητική δέσμευση για την αναβάθμιση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, η οποία χρηματοδοτείται από το…