Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Ξεκίνησαν το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου, οι εργασίες αναβάθμισης στο 2ο Γυμνάσιο Χολαργού.

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου» και διαθέτει συνολικό προϋπολογισμό ύψους 322.000 ευρώ.

Οι παρεμβάσεις που περιλαμβάνονται στο έργο είναι εκτεταμένες και στοχεύουν στη βελτίωση τόσο των υποδομών όσο και της καθημερινότητας της σχολικής κοινότητας.

Συγκεκριμένα, προβλέπονται:

  • Χρωματισμοί σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του κτιρίου,
  • Ανακατασκευή των χώρων υγιεινής,
  • Εργασίες του γηπέδου μπάσκετ – βόλεϊ,
  • Εργασίες προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ).

Ο Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού, κ. Ηλίας Αποστολόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του, για την έναρξη των εργασιών.

«Μέσα από το πρόγραμμα “Μαριέττα Γιαννάκου” δίνουμε έμφαση στη βελτίωση των σχολικών μας μονάδων, δημιουργώντας σύγχρονους, ασφαλείς και λειτουργικούς χώρους για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας. Η αναβάθμιση αυτή αποτελεί μια σημαντική επένδυση στο μέλλον της εκπαιδευτικής μας κοινότητας» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οι εργασίες στο σχολικό συγκρότημα θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες.