Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Με την παρουσία πλήθους κόσμου και εκπροσώπων της πολιτικής και του αθλητισμού εγκαινιάστηκε στην Ερέτρια το νέο κλειστό γυμναστήριο τύπου «μπαλόνι», ακολουθούμενο από φιλικό αγώνα μπάσκετ. Στην εκδήλωση, ο περιφερειάρχης Φάνης Σπανός ανακοίνωσε χρηματοδότηση 1,2 εκατ. ευρώ για την ανάπλαση της κεντρικής πλατείας, ενώ ο δήμαρχος Νίκος Γουρνής ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στο έργο και υπενθύμισε την πρόταση του Δήμου για περαιτέρω αναβάθμιση του χώρου με γήπεδα τένις και padel.

Πιο αναλυτικά

Παρουσία πλήθους κόσμου, αυτοδιοικητικών, βουλευτών, του προέδρου της ΚΕΔΕ Λάζαρου Κυρίζογλου και του εκπροσώπου της ΕΟΚ Κώστα Τσαρτσαρή, εγκαινιάστηκε το «μπαλόνι» και ακολούθησε φιλικός αγώνας των ομάδων ΑΣΚ Ερέτριας και ΓΑΣ Βασιλικού.

Παράλληλα, ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός ανακοίνωσε ότι η Περιφέρεια θα χρηματοδοτήσει με 1,2 εκατ. ευρώ την ανάπλαση της κεντρικής πλατείας της Ερέτριας, τη μελέτη της οποίας εκπονήσαμε πρόσφατα.

Επιπλέον, συνεχάρη τον Δήμαρχο Νίκο Γουρνή για τη νομιμοποίηση των αυθαιρέτων στο Νησί των Ονείρων και με τους συνεργάτες του πραγματοποίησαν αυτοψία στα έργα που κάνει η Περιφέρεια στην περιοχή (β΄φάση ανάπλαση παραλίας Αμαρύνθου κ.α).

Ο Δήμαρχος συνεχάρη όλους όσους συνέβαλαν στη δημιουργία του κλειστού και υπενθύμισε ότι η Δημοτική Αρχή έχει καταθέσει πρόταση 600.000 ευρώ για την αναβάθμιση του περιβάλλοντα χώρου και τη δημιουργία γηπέδων τένις και padel.