Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Μια ακόμη σύμβαση ψηφιακού μετασχηματισμού, ύψους 141.000 ευρώ, για τον Δήμο Σερβίων.

Μόνο όταν κάνεις οικονομία σε μια εποχή προκλήσεων μπορείς να βρεις τους πόρους που κάποιοι θεωρούσαν χαμένους, αναφέρει ο δήμαρχος Χρήστος Ελευθερίου. 

Ο Δήμος μας γίνεται πιο ψηφιακός και πιο «έξυπνος», αξιοποιώντας χρηματοδοτήσεις από προγράμματα που διεκδικούνται και κερδίζονται μέσα από σωστά τεκμηριωμένες προτάσεις.

Η πράξη «Δράσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού Δήμου Σερβίων» έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027», με βάση την Απόφαση Ένταξης υπ’ αριθμ. πρωτ. 3059/20.12.2024 του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και τη στήριξη.

Ο Δήμος Σερβίων συνεχίζει με σχέδιο, διεκδίκηση και αποτέλεσμα!