Την Κυριακή 21 Ιουνίου ορκίστηκε ενώπιον της δημάρχου Μαρίας Ναδάλη ο Απόστολος Διαμαντής, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση του δημοτικού συμβούλου στη Σίφνο μετά την παραίτηση του Αντώνη Φραντζή. Η αλλαγή έγινε καθώς η πρώτη αναπληρωματική, Μαργαρίτα Βασταρδή, δεν αποδέχθηκε τη θέση λόγω αυξημένων υποχρεώσεων εκτός νησιού, ενώ ο δήμος ευχαρίστησε τον κ. Φραντζή για τη μέχρι τώρα προσφορά και συνεργασία του.
Πιο αναλυτικά
Την Κυριακή 21 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε ενώπιον της Δημάρχου Μαρίας Ναδάλη, η ορκωμοσία του κ. Απόστολου Διαμαντή για την κάλυψη της κενής θέσης που δημιουργήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο λόγω της παραίτησης του δημοτικού συμβούλου κ. Αντώνη Φραντζή.
Ο κ. Διαμαντής, β΄ αναπληρωματικός σύμφωνα με την υπ’ αρ. 40/2023 απόφαση του Πρωτοδικείου Σύρου, αναλαμβάνει καθήκοντα δημοτικού συμβούλου, μετά την μη αποδοχή της θέσης από την α΄ αναπληρωματική δημοτική σύμβουλο κα Μαργαρίτα Βασταρδή, η οποία λόγω αυξημένων υποχρεώσεων παραμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα εκτός Σίφνου.
Καλωσορίζουμε τον Απόστολο Διαμαντή και του ευχόμαστε καλή και δημιουργική θητεία!
Παράλληλα εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στον αποχωρήσαντα δημοτικό σύμβουλο κ. Αντώνη Φραντζή για τη συμμετοχή του στο Δ.Σ. και για την συνεργασία κυρίως κατά το χρόνο άσκησης των καθηκόντων του ως Αντιδημάρχου.
