Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού συνεχάρη τον αντιδήμαρχο Βασίλη Σιαμάνη για την εκλογή του στη θέση του Γενικού Γραμματέα του ΣΠΑΥ, επισημαίνοντας ότι η επιλογή του αναγνωρίζει τη συμβολή και τη σταθερή του δέσμευση στην προστασία και ανάδειξη του Υμηττού. Παράλληλα, ο δήμος έδωσε συγχαρητήρια στον Ισίδωρο Μάδη για την επανεκλογή του στην προεδρία του Συνδέσμου και στον Μίλτο Μπαντή για την εκλογή του ως αντιπροέδρου, ευχόμενος καλή επιτυχία στη νέα διοίκηση.
Πιο αναλυτικά
Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στον Αντιδήμαρχο Βασίλη Σιαμάνη για την εκλογή του στη θέση του Γενικού Γραμματέα του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ).
Η επανεκλογή του αποτελεί αναγνώριση της προσφοράς και της διαρκούς δέσμευσής του στην προστασία και την ανάδειξη του Υμηττού, ενισχύοντας παράλληλα τη δυναμική παρουσία του Δήμου Παπάγου – Χολαργού στον Σύνδεσμο.
Παράλληλα, συγχαίρουμε τον Δήμαρχο Παιανίας, κ. Ισίδωρο Μάδη, για την επανεκλογή του στην προεδρία του ΣΠΑΥ και τον Μίλτο Μπαντή για την εκλογή του στη θέση του Αντιπροέδρου, και ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο της νέας διοίκησης προς όφελος του Υμηττού και των πολιτών.
