Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Σε παραγωγικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του ΣΕΔΑ με τον δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα, με βασικό θέμα την άρση των εφέσεων που έχει ασκήσει ο Δήμος κατά συμβασιούχων με πρωτόδικες δικαστικές αποφάσεις. Σύμφωνα με τον Σύλλογο, ο δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι, με την ψήφιση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, θα εισηγηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο την απόσυρση των εφέσεων για όλους, ενώ συμφωνήθηκαν επίσης παρεμβάσεις για τις ανανεώσεις συμβάσεων, την υποστελέχωση, τις υπερωρίες και άλλα ζητήματα των εργαζομένων.

Πιο αναλυτικά

Συνάντηση την Παρασκευή 19/6 πραγματοποίησε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΔΑ, με επικεφαλής τον πρόεδρο Βασίλη Πολυμερόπουλο, με τον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα, παρουσία του γενικού γραμματέα Γιάννη Βακουντούζη και της προέδρου του ΟΠΑΝΔΑ Ρωξάνης Μπέη.

Στη συνάντηση, τέθηκαν από τον Σύλλογο, όλα τα θέματα που αφορούν τους εργαζομένους και τον Δήμο, προεξάρχοντος του αιτήματος του Συλλόγου, για άρση των εφέσεων που έχει καταθέσει ο Δήμος στους συμβασιούχους που έχουν κερδίσει πρωτόδικες δικαστικές αποφάσεις.

Σύμφωνα με την Διοίκηση του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμων Αθηναίων, ο Δήμαρχος της Αθήνας δεσμεύτηκε ότι, με την ψήφιση του Νέου Κώδικα, θα προτείνει στο Δημοτικό Συμβούλιο, την άρση των εφέσεων σε όλους τους συμβασιούχους, όλων των υπηρεσιών που έχουν πρωτόδικες αποφάσεις, μετατροπής της εργασιακής σχέσης τους ορισμένου χρόνου, σε αορίστου.

Η ανακοίνωση του ΣΕΔΑ

 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ
Το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Αθηναίων με επικεφαλής τον Πρόεδρο, Β. Πολυμερόπουλο, συναντήθηκε την Παρασκευή 19/6 με τον Δήμαρχο Αθηναίων κ. Χ. Δούκα, παρουσία του Γενικού Γραμματέα κ. Γ. Βακουντούζη και της Προέδρου του ΟΠΑΝΔΑ, κας Ρ. Μπέη. Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα παραγωγικής συνεργασίας με αποτέλεσμα να έχουμε συγκεκριμένα θετικά αποτελέσματα:

1. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΕΦΕΣΕΩΝ:
Όσον αφορά το θέμα των συμβασιούχων οι οποίοι έχουν πρωτόδικες αποφάσεις, ο Σύλλογος κατέθεσε αίτημα για απόσυρση των εφέσεων που είχαν κατατεθεί, μετά την ψήφιση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ο Δήμαρχος, συνεπικουρούντος και του Γενικού Γραμματέα, δέχτηκε αμέσως το αίτημα του ΣΕΔΑ και δεσμεύτηκε να αποσύρει τις εφέσεις, αμέσως μετά την ψήφιση του νέου Κώδικα, μετατρέποντας ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο τις συμβάσεις σε Αορίστου χρόνου.

2. ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ:
Ο Σύλλογος, έχοντας γνώση για την ύπαρξη πάνω από 100 συναδέλφων που έχουν κερδίσει πρωτόδικη απόφαση σε διοικητικές/οικονομικές υπηρεσίες (στις οποίες φαίνεται ότι θα παραμείνει υποχρεωτική η έφεση), προχώρησε σε κατάθεση συγκεκριμένης πρότασης ώστε να υπάρξει απόσυρση της έφεσης και για αυτούς:
Η πρόταση αφορά τη μετακίνηση τους από τις υπηρεσίες που υπηρετούν τώρα σε υπηρεσίες που θα συμπεριλαμβάνονται στον Κώδικα, ώστε να είναι εφικτή η άρση των εφέσεων και σε αυτούς και την άμεση επαναφορά τους στις πρότερες υπηρεσίες αμέσως μετά.
Η πρόταση-λύση του ΣΕΔΑ έγινε αποδεκτή από τον Δήμαρχο και τον Γενικό Γραμματέα. Θεωρούμε ότι είναι μια πολύ σημαντική παρέμβαση-εξέλιξη, η οποία διασφαλίζει την ισότητα και τη δίκαιη αντιμετώπιση όλων των εργαζομένων. Παρότι έχει δυσκολίες η υλοποίηση θεωρούμε ότι μπορεί και πρέπει να πραγματοποιηθεί.

3. ΕΣΠΑ-ΟΧΕ: Οι συμβάσεις των εργαζομένων με ΕΣΠΑ-ΟΧΕ σε Δημοτικά Ιατρεία, Κοιν. Αλληλεγγύη κτλ θα ανανεωθούν για ένα ακόμη έτος τουλάχιστον (έως το τέλος του 2027).

4. ΔΑΕΜ: Οι ανανεώσεις των συμβάσεων των εργαζομένων στη ΔΑΕΜ έχουν «κολλήσει» στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Για το λόγο αυτό υπάρχει συμφωνία του Συλλόγου με τη Δημοτική Αρχή ώστε να γίνουν και κοινές παρεμβάσεις εντός και εκτός του Ελεγκτικού Συνεδρίου πιέζοντας και διεκδικώντας την άρση των κολλημάτων από τον συγκεκριμένο φορέα.

5. ΚΑΜΕΡΕΣ: Τέθηκε από τον Σύλλογο το ζήτημα των καμερών στο κτήριο της Πατησίων. Η Δημοτική Αρχή ενημέρωσε ότι οι κάμερες δεν λειτουργούν και δεν πρόκειται να λειτουργήσουν στους εσωτερικούς χώρους, αλλά θα υπάρχουν μόνο στον εξωτερικό χώρο, όπως γίνεται και στη Λιοσίων.

6. ΠΡΑΣΙΝΟ: Ο Σύλλογος έθεσε το αίτημα ενίσχυσης της υπηρεσίας με προσωπικό και οχήματα. Επιπλέον συζητήθηκε το θέμα των αρμοδιοτήτων του εργολάβου και της παρακολούθησης των υποχρεώσεων του.

7. Προσλήψεις-Υπερωρίες: Ζητήθηκε η συμβολή-πίεση του Δήμου, ώστε να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, καθώς υπάρχουν υπηρεσίες που πλέον η κατάσταση είναι τραγική εξαιτίας της υποστελέχωσης (π.χ. Δ/νση Προσωπικού κτλ).
Εξίσου σημαντικό είναι ότι ο Δήμαρχος ανακοίνωσε-δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει περικοπή του ποσού που των υπερωριών.

8. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ: Ζητήθηκε από τον ΣΕΔΑ να υπάρξει δημιουργία ενός νέου σύγχρονου και λειτουργικού Οργανισμού.
Συνάδελφοι,
ήταν μια πραγματικά ουσιαστική και παραγωγική συνάντηση, η οποία έχει ξεκάθαρα αποτελέσματα για έναν μεγάλο αριθμό συναδέλφων, απόρροια και της θετικής στάσης του Δημάρχου, του Γενικού Γραμματέα και της Προέδρου.

Ο Σύλλογος παραμένει πρωτοπόρος στις εξελίξεις με δυναμικότητα, υπευθυνότητα και συνέπεια.
Άνοιξε το 2022 τον δρόμο της δικαίωσης των μακροχρόνια συμβασιούχων του Δήμου Αθηναίων, εξασφαλίζοντας τη συναίνεση της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής και ολοκληρώνει τη διαδικασία με την εξασφάλιση της δέσμευσης της νέας Δημοτικής Αρχής για άρση των εφέσεων. Θα συνεχίσει την προσπάθεια και για το σύνολο των «μόνιμα συμβασιούχων» του Δήμου Αθηναίων, οι οποίοι αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε καθεστώς συνεχώς ανανεούμενων συμβάσεων και δικαστικών περιπετειών.

Ο ΣΕΔΑ βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των διεκδικήσεων, χωρίς φανφαρονισμούς ή ανούσιες τυμπανοκρουσίες και χωρίς κανενός είδους ιδιοτέλεια ή διαχωρισμό ανάμεσα στους συναδέλφους, φέρνοντας αποτελέσματα για όλους τους εργαζόμενους ανεξαρτήτως υπηρεσίας, κλάδου και ειδικότητας.
για το ΔΣ του ΣΕΔΑ,

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, Β. ΠΟΛΥΜΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ, Γ. ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ