Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Ο πρέσβης της Γερμανίας επισκέφθηκε το Άλσος Θεόγνιδος στα Μέγαρα για να δει από κοντά το έργο «Hand in Hand», μια οικολογική παιδική χαρά που δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία νέων και εθελοντών από Ελλάδα και Γερμανία. Στην επίσκεψη αναδείχθηκε η αξία της συμμετοχής, της εθελοντικής προσφοράς και της διακρατικής συνεργασίας, ενώ ο δήμαρχος και οι συντελεστές του προγράμματος τόνισαν ότι το εγχείρημα άφησε όχι μόνο έναν νέο χώρο για τα παιδιά, αλλά και δεσμούς φιλίας και αλληλοκατανόησης.

Πιο αναλυτικά

Το Άλσος Θεόγνιδος επισκέφθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου ο πρέσβης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στην Ελλάδα, προκειμένου να γνωρίσει από κοντά το έργο «Hand in Hand» και την οικολογική παιδική χαρά που δημιουργήθηκε στα Μέγαρα μέσα από τη συνεργασία νέων, εθελοντών και φορέων από την Ελλάδα και τη Γερμανία.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο πρέσβης Herr Andreas Kindl (κ. Αντρέας Κιντλ), περιηγήθηκε στον χώρο, συνομίλησε με τους νέους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, με εθελοντές και εκπροσώπους των συνεργαζόμενων φορέων και ενημερώθηκε για τη φιλοσοφία και τη διαδικασία υλοποίησης του έργου.

Στον χαιρετισμό του, αναφέρθηκε στη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των ανθρώπων, της ενεργούς συμμετοχής των νέων και της αξίας που έχουν οι κοινές δράσεις οι οποίες φέρνουν κοντά διαφορετικές κοινωνίες και πολιτισμούς.

Ο Δήμαρχος Μεγαρέων Παναγιώτης Μαργέτης ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία του εγχειρήματος και τόνισε ότι το έργο αποτελεί ένα ξεχωριστό παράδειγμα δημιουργικής συνεργασίας και εθελοντικής προσφοράς.

Όπως ανέφερε: «Το “Hand in Hand” απέδειξε ότι όταν υπάρχει κοινός στόχος, διάθεση για προσφορά και συνεργασία, μπορούν να επιτευχθούν εξαιρετικά αποτελέσματα. Από την πρώτη ημέρα μέχρι την ολοκλήρωση του έργου, οι νέοι από τη Γερμανία και τα Μέγαρα συνεργάστηκαν με υποδειγματικό τρόπο, δημιουργώντας όχι μόνο έναν όμορφο χώρο για τα παιδιά της πόλης μας, αλλά και ισχυρούς δεσμούς φιλίας και αλληλοκατανόησης. Ο Δήμος Μεγαρέων στάθηκε αρωγός σε αυτή την προσπάθεια και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το αποτέλεσμα αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητας της πόλης μας».

Η εκπρόσωπος της Δέλτα Δύο ΑΜΚΕ, κ. Εύη Κουτσοσπύρου, αναφέρθηκε στην πορεία του προγράμματος και στη δυναμική που αναπτύσσεται όταν οι νέοι συμμετέχουν ενεργά σε έργα που αφήνουν θετικό αποτύπωμα στις τοπικές κοινωνίες.

Στη δήλωσή της σημείωσε: «Μετά την ιδιαίτερα θετική εμπειρία ενός αντίστοιχου εγχειρήματος στην Πάρο, είχαμε τη χαρά να ζήσουμε κάτι εξίσου ουσιαστικό στα Μέγαρα. Το “Hand in Hand” είναι πάνω απ’ όλα μια διαδικασία μάθησης, συνεργασίας και συνδημιουργίας. Οι νέοι από τις δύο χώρες εργάστηκαν μαζί, αντάλλαξαν εμπειρίες, δημιούργησαν φιλίες και απέδειξαν ότι η συμμετοχή και η συνεργασία μπορούν να μεταμορφώσουν έναν χώρο και ταυτόχρονα να φέρουν τους ανθρώπους πιο κοντά. Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Μεγαρέων, τους τοπικούς φορείς, τους εθελοντές και όλους όσοι πίστεψαν σε αυτή την προσπάθεια».

Το έργο «Hand in Hand» υλοποιήθηκε από τη Δέλτα Δύο ΑΜΚΕ και την KukuK Kultur e.V., με την υποστήριξη του Ελληνογερμανικού Ιδρύματος Νεολαίας και τη συνεργασία του Δήμου Μεγαρέων, του St. Josef Stuttgart, του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Μεγάρων και του 1ου Συστήματος Ναυτοπροσκόπων Μεγάρων.

Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια συμβολική αναγνώριση της συλλογικής προσπάθειας δεκάδων νέων, εθελοντών και συνεργαζόμενων φορέων, οι οποίοι απέδειξαν στην πράξη ότι η συνεργασία, η συμμετοχή και η εμπιστοσύνη μπορούν να δημιουργήσουν έργα με διαχρονική αξία για την τοπική κοινωνία.