Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Στο Δημαρχείο του Pustec στην Αλβανία πραγματοποιήθηκε συνάντηση για την ενίσχυση της διασυνοριακής συνεργασίας στην περιοχή των Πρεσπών, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και δημάρχων από την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία. Στο επίκεντρο βρέθηκαν η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, η προστασία του περιβάλλοντος, οι πράσινες επενδύσεις και η αξιοποίηση ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων για την ανάπτυξη της περιοχής.

Πιο αναλυτικά

Συνάντηση για την ενίσχυση της διασυνοριακής συνεργασίας στην περιοχή των Πρεσπών πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο του Pustec στην Αλβανία, παρουσία του Gilles Kitel, εκπρόσωπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στη Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής και Αστικής Πολιτικής (DG REGIO) επικεφαλής της ομάδας για την ενίσχυση της προενταξιακής πορείας για την επέκταση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (IPA), της Roberta Talarico, Σύμβουλου Ευρωπαϊκής Επιτροπής / DG REGIO, και της Maria Galevska, ΥπεύθυνηςΈργου στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Στο επίκεντρο της συνάντησης η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, η προστασία του περιβάλλοντος, οι πράσινες επενδύσεις και η αξιοποίηση ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων για την ανάπτυξη της περιοχής.

Συμμετείχαν οι Δήμαρχοι Pustec Pali Kolefski και Resen Jovan Tozievski, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πρεσπών Μιχάλης Πετράκος, και o Remzi Kutrolli Επικεφαλής του Τομέα Έργων και Ευρωπαϊκής Ένταξης του Δήμου Devoll.