Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης επισκέφθηκε τον Δήμο Δοξάτου σε συνάντηση εργασίας με τη δημοτική και περιφερειακή ηγεσία, όπου εξετάστηκαν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη και οι νέες δυνατότητες χρηματοδότησης. Στο επίκεντρο βρέθηκαν η κατασκευή του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στα Κύργια, οι παρεμβάσεις εκσυγχρονισμού και ενεργειακής αναβάθμισης σχολείων, οι προτάσεις για την ανακατασκευή βασικών οδικών αξόνων και τα έργα σε κοινωνικές δομές και σχολικά συγκροτήματα, με τις δύο πλευρές να επιβεβαιώνουν τη στενή και παραγωγική συνεργασία τους.
Πιο αναλυτικά
Χθες ο Δήμος Δοξάτου είχε την τιμή να φιλοξενήσει τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, στο πλαίσιο μιας ιδιαίτερα σημαντικής και παραγωγικής συνάντησης εργασίας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, ο Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας κ. Παναγιώτης Κουδουμάκης, στελέχη της Περιφέρειας και του Δήμου, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Σταύρος Κεχαγιόγλου καθώς και ο κ. Βασίλης Μαυρίδης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης πραγματοποιήθηκε εκτενής συζήτηση για το σύνολο των έργων που υλοποιούνται στον Δήμο Δοξάτου με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, αλλά και για τις νέες χρηματοδοτικές ευκαιρίες που πρόκειται να ανοίξουν το επόμενο διάστημα.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο σημαντικό έργο κατασκευής του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης των Κυργίων, ένα έργο ζωτικής σημασίας για την αναβάθμιση των υποδομών ύδρευσης και τη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων.
Παράλληλα εξετάστηκε η πορεία των έργων εκσυγχρονισμού και ενεργειακής αναβάθμισης των σχολικών μονάδων του Δήμου Δοξάτου, όπως το Γενικό Λύκειο Δοξάτου, το Επαγγελματικό Λύκειο Δοξάτου, το Γυμνάσιο Δοξάτου και το Γυμνάσιο Αγίου Αθανασίου, έργα που συμβάλλουν στη δημιουργία σύγχρονων, ασφαλών και ενεργειακά αποδοτικών σχολικών υποδομών.
Επιπλέον, τέθηκε η αναγκαιότητα και συζητήθηκε εκτενώς η πρόταση που έχει ήδη υποβληθεί προς την Περιφέρεια για την ανακατασκευή των δρόμων Καλαμπάκι – Μαυρολεύκη και Λασπόλουτρα – Νικήσιανη. Πρόκειται για παρεμβάσεις απόλυτης προτεραιότητας για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη διευκόλυνση των μετακινήσεων στην ευρύτερη περιοχή.
Επίσης συζητήθηκαν οι ώριμες μελέτες που διαθέτει ο Δήμος και οι δυνατότητες ένταξής τους σε νέες προσκλήσεις χρηματοδότησης, με στόχο τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας του τόπου.
Μετά το πέρας της συνάντησης έγινε επίσκεψη στο Κτίριο Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου, όπου σύντομα θα ολοκληρωθούν οι εργασίες αποπεράτωσής του, καθώς και το σχολικό συγκρότημα Δοξάτου, στο οποίο βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο τριών μεγάλων συμβάσεων συνολικού προϋπολογισμού 3 εκατομμυρίων ευρώ που χρηματοδοτούνται από την Περιφέρεια.
Η χθεσινή συνάντηση επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά το εξαιρετικό επίπεδο συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Δοξάτου και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Η άριστη συνεργασία αποτυπώνεται καθημερινά μέσα από έργα ουσίας, που βελτιώνουν τις υποδομές, ενισχύουν την κοινωνική συνοχή και δημιουργούν καλύτερες προοπτικές για τον τόπο μας.
Ο Δήμος Δοξάτου ευχαριστεί τον Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Μιχάλη Μουρβετίδη και τα στελέχη της Περιφέρειας για τη διαρκή στήριξη και την εποικοδομητική συνεργασία.
