Ο Δήμος Καρδίτσας ενίσχυσε το ανθρώπινο δυναμικό του με την ορκωμοσία του νέου μόνιμου υπαλλήλου Παναγιώτη Βαίτση, ΠΕ Αγρονόμου Τοπογράφου Μηχανικού, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα στο Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών. Τον νέο υπάλληλο καλωσόρισε ο δήμαρχος Βασίλης Τσιάκος, ευχόμενος καλή σταδιοδρομία και συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Πιο αναλυτικά
Με ένα νέο υπάλληλο ενισχύεται το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καρδίτσας. Πρόκειται για τον Παναγιώτη Βαίτση του Χαραλάμπου του κλάδου Π.Ε. Μηχανικών, ειδικότητας Π.Ε. Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών.
Ο εν λόγω υπάλληλος έδωσε το νόμιμο όρκο ενώπιον του Δημάρχου Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκου ο οποίος του ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία και τον προέτρεψε να λειτουργεί από τη νέα του θέση με συνέπεια και υπευθυνότητα και με πρώτιστο μέλημα την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.
Ο νέος υπάλληλος θα στελεχώσει το Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων Της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Καρδίτσας.
