Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, υποδέχθηκε τον Μητροπολίτη Μύρων και έξαρχο Λυκίας, Χρυσόστομο, σε συνάντηση όπου συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν το νησί, με έμφαση στην πρόταση για ημερίδα αφιερωμένη στον Άγιο Νικόλαο, πολιούχο του Λιμένα και προστάτη των ναυτικών. Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, ενώ ο δήμαρχος προσέφερε στον ιεράρχη αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου ως αναμνηστικό.

Πιο αναλυτικά

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης υποδέχθηκε χθες, 26/6, στο γραφείο του, τον Μητροπολίτη Μύρων, υπέρτιμο και έξαρχο Λυκίας, κ. Χρυσόστομο.

Στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου κ. Σταύρος Τσολάκης και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημήτριος Μανίτσας.

Αμφότεροι συζήτησαν για θέματα που αφορούν στη Θάσο και προτάθηκε στο Σεβασμιώτατο η διοργάνωση μιας ημερίδας για τον Άγιο Νικόλαο, ο οποίος είναι και ο Πολιούχος Άγιος του Λιμένα της Θάσου αλλά και Προστάτης των ναυτικών.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, σε ανάμνηση της επισκέψεως του Σεβασμιωτάτου στο Δήμο της Θάσου, του πρόσφερε ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου.

Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:

«Με ιδιαίτερη τιμή υποδεχθήκαμε σήμερα, στην έδρα του Δήμου, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μύρων, υπέρτιμο και έξαρχο Λυκιας, κ. Χρυσόστομο, έναν από τους πλέον επιφανείς Ιεράρχες της Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας.

Η παραμονή του στο νησί μας αποτελεί για εμάς ευλογία και παρακαλούμε να μεταφέρει την υιική μας αγάπη και αφοσίωση στον Οικουμενικό μας Πατριάρχη κκ. Βαρθολομαίο, η επίσκεψη του οποίου, ακόμη και σήμερα, παραμένει ζωντανή τόσο στο μυαλό όσο και στην ψυχή μας.»