Ολοκληρώθηκε πέντε μήνες νωρίτερα από το προβλεπόμενο το μεγάλο έργο αντιπλημμυρικής θωράκισης και αναβάθμισης του δρόμου από τον Σταυρό προς την Ολυμπιάδα, όπως ανακοίνωσε ο αντιπεριφερειάρχης ΜΕ Θεσσαλονίκης Κώστας Γιουτίκας. Το έργο, μήκους περίπου 6 χιλιομέτρων, αντιμετώπισε καθιζήσεις και προβλήματα από όμβρια ύδατα και φερτά υλικά, ενώ περιλάμβανε δίκτυα απορροής, ασφαλτοστρώσεις, στηθαία, σήμανση και νέο φωτισμό, με στόχο την ασφάλεια κατοίκων, επισκεπτών και προσκυνητών προς το Άγιον Όρος.
Πιο αναλυτικά
Η μεγάλη μας παρέμβαση για την αναβάθμιση του δρόμου συνεχούς κυκλοφορίας από το Σταυρό προς την Ολυμπιάδα, τη Χαλκιδική και τις Μονές του Αγίου Όρους, που αφορούσε στην αντιπλημμυρική του θωράκιση και την προστασία των γύρω οικισμών, ολοκληρώθηκε, αναφέρει ο Αντιπεριφερειάρχης ΜΕ Θεσσαλονίκης Κώστας Γιουτίκας κατά την επισκέψη του συνοδευόμενος από τον δήμαρχο Βόλβης Διαμαντή Λιάμα.
Αντιμετωπίσαμε τις καθιζήσεις στο οδόστρωμα εξαιτίας της υπόγειας διάβρωσης από τη θάλασσα και τα προβλήματα που δημιουργούσαν κάθε τόσο τα όμβρια ύδατα και τα φερτά υλικά από τους γύρω ορεινούς όγκους που εγκλωβίζονταν στο οδόστρωμα ακόμη και σε ήπιες βροχοπτώσεις, με εκτεταμένα αντιπλημμυρικά έργα και την κατασκευή δικτύου συλλογής ομβρίων .
Ο κ. Γιουτίκας επισημαίνει: Ξεκινήσαμε από τη θέση “Φαβέλα” , όχι μόνο για την αντιπλημμυρική θωράκιση του δρόμου και των παράπλευρων οδών, αλλά και του οικισμού Μηλιές. Συνεχίσαμε στη θέση «Καλαματιανός», στο ύψος της οδού Μακεδονίας, της οδού Μεγαλόχαρης, σε κάθετες οδούς και φτάσαμε έως το σημείο της φουρκέτας του δρόμου, γνωστής ως «πέταλο» στο τελευταίο τμήμα του προς την Ολυμπιάδα. «Φωτίσαμε» το «πέταλο» με αυτόνομα ηλιακά φωτιστικά για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας.Μετά την ολοκλήρωση των αντιπλημμυρικών δικτύων, ασφαλτοστρώσαμε όλα τα σημεία, τοποθετήσαμε στηθαία και σήμανση.
Ένα μεγάλο και σύνθετο έργο, συνολικού μήκους περίπου 6 χιλιομέτρων, το οποίο παραδώσαμε 5 μήνες νωρίτερα από την προβλεπόμενη συμβατική προθεσμία.
Τα συνεργεία συνεχίζουν να δουλεύουν σε επόμενα σημεία του δρόμου που απαιτούν ασφαλτοστρώσεις και καθαρισμούς.
Εξασφαλίζουμε την ομαλή κυκλοφορία και ασφάλεια στις μετακινήσεις, για στους κατοίκους του Δήμου Βόλβης, τους χιλιάδες Θεσσαλονικείς που διατηρούν παραθεριστικές κατοικίες στον Σταυρό και την Ολυμπιάδα, τους χιλιάδες επισκέπτες και τους προσκυνητές στο Άγιον Όρος.
