Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χρηματοδοτεί μέσω του ΕΣΠΑ, με 2 εκατ. ευρώ, σημαντικά έργα υδροδότησης στον Δήμο Θέρμης, με στόχο την ενίσχυση της επάρκειας και της ποιότητας του πόσιμου νερού σε Βασιλικά, Σουρωτή, Αγία Παρασκευή, Σχολάρι και Καρδία. Το έργο περιλαμβάνει αντικαταστάσεις και νέες κατασκευές αγωγών, καθώς και ανόρυξη υδρευτικής γεώτρησης, ώστε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες μιας περιοχής που αναπτύσσεται ραγδαία.
Πιο αναλυτικά
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας χρηματοδοτεί μέσω του ΕΣΠΑ τα έργα υδροδότησης για τις κοινότητες του Δήμου Θέρμης
Ένα από τα σημαντικότερα έργα ύδρευσης στον Δήμο Θέρμης χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας μέσω του ΕΣΠΑ, μετά την υπογραφή της σχετικής απόφασης από την Περιφερειάρχη Αθηνά Αηδονά.
Το έργο με τίτλο: «Ύδρευση Δήμου Θέρμης: α. “Κατασκευή δικτύων ύδρευσης Δ. Θέρμης” και β. “Ανόρυξη υδρευτικής γεώτρησης, κατασκευή καταθλιπτικών αγωγών και αγωγών σύνδεσης με τους αγωγούς Σουρωτής και Αγίας Παρασκευής”» έχει προϋπολογισμό 2 εκ. ευρώ.
«Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση που κάνουμε για να βελτιώσουμε τις δυνατότητες υδροδότησης ειδικά των κοινοτήτων του Δήμου Θέρμης, ενός Δήμου ο οποίος γνωρίζει σημαντική οικιστική και συνεπώς πληθυσμιακή ανάπτυξη. Σε συνεργασία με τον τοπικό Δήμο και τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης της Θέρμης, οι παρεμβάσεις μας θα διασφαλίσουν ποιοτικό και επαρκές πόσιμο νερό στους οικισμούς των Βασιλικών, της Σουρωτής, της Αγίας Παρασκευής, του Σχολαρίου και της Καρδίας. Στόχος μας είναι να αξιοποιούμε τους ευρωπαϊκούς πόρους του ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για να βελτιώνουμε την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής μας, με έργα που λύνουν προβλήματα και δημιουργούν ένα καλύτερο μέλλον για την ποιότητα ζωής των συμπολιτών μας σε όλη την Κεντρική Μακεδονία», επισήμανε η κα. Αηδονά.
Στο πλαίσιο του έργου, κύρια παρέμβαση γίνεται στους αγωγούς υδροδότησης. Συγκεκριμένα αντικαθίσταται ο αγωγός ύδρευσης των Βασιλικών, ενώ υδρευτική γεώτρηση και αγωγούς θα αποκτήσουν οι οικισμοί της Σουρωτής και της Αγίας Παρασκευής με τη σύνδεση της υφιστάμενης δεξαμενής «Μοναστηρίου». Νέο αγωγό ύδρευσης θα αποκτήσει το Σχολάρι, με τη σύνδεση της δεξαμενής «Χασαπλί» με το Κάτω Σχολάρι, ενώ αντικαθίσταται και ο αγωγός ύδρευσης από τη δεξαμενή «Στέρνα» της Καρδίας έως το εργοτάξιο ΔΕΥΑΘ Καρδίας.
