Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, στη Βροντού κατά τη διάρκεια εργασιών σε αρδευτικό αγωγό, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί συμβασιούχος υπάλληλος του Δήμου Δίου-Ολύμπου, ο οποίος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης για περίθαλψη. Οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι βρίσκονται σε συνεργασία με τις αρχές για τη διερεύνηση των αιτιών, ενώ ο δήμος εξέφρασε τη συμπαράστασή του και ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση.

Πιο αναλυτικά

Σημειώθηκε σήμερα Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, κατά τη διάρκεια εργασιών σε αρδευτικό αγωγό στη Βροντού, εργατικό ατύχημα σε συμβασιούχο υπάλληλο του Δήμου Δίου-Ολύμπου.

Ο υπάλληλος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης προκειμένου να του παρασχεθεί η σχετική περίθαλψη.

Ο αντιδήμαρχος Άρδευσης, Θανάσης Καλαϊτζής, βρέθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης από νωρίς, από τη στιγμή του διακομιδής του υπαλλήλου σε αυτό.

Οι αντιδήμαρχοι Τεχνικών Υπηρεσιών, Νικόλαος Λαπάτσης και Άρδευσης, Θανάσης Καλαϊτζής, συνεργάζονται με τις Αρχές για την διερεύνηση των αιτιών του ατυχήματος.

Ο Δήμος Δίου-Ολύμπου εκφράζει τη συμπαράστασή του στον υπάλληλό του και εύχεται ταχεία ανάρρωση.