Δύο νέοι μόνιμοι υπάλληλοι ορκίστηκαν στον Δήμο Καστοριάς από τον δήμαρχο Γιάννη Κορεντσίδη και εντάσσονται στο ανθρώπινο δυναμικό του δήμου. Πρόκειται για υπαλλήλους του κλάδου Π.Ε. Διοικητικού – Οικονομικού, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού, με τον δήμαρχο να τους καλωσορίζει και να τους εύχεται καλή επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα.
Πιο αναλυτικά
Ο Δήμαρχος Καστοριάς Γιάννης Κορεντσίδης πραγματοποίησε την ορκωμοσία δύο νέων μόνιμων υπαλλήλων.
Οι νέοι υπάλληλοι, κλάδου Π.Ε. Διοικητικού – Οικονομικού, θα στελεχώσουν τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και τη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Τουρισμού, αντίστοιχα.
Ο Δήμαρχος τους καλωσόρισε στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καστοριάς και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα.
