Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Το Πράσινο Ταμείο ενέκρινε χρηματοδότηση 300.000 ευρώ για την ανάπλαση του αύλειου χώρου του Γυμνασίου – Λυκείου Νιγρίτας, ένα έργο που θα αλλάξει ριζικά την εικόνα της σχολικής αυλής και της εισόδου της πόλης. Η παρέμβαση προβλέπει τη δημιουργία αθλητικών χώρων, νέες φυτεύσεις, πέργκολες, κερκίδες, φωτισμό και σύγχρονο εξοπλισμό, ενώ ο Δήμος Βισαλτίας ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στην ένταξη του έργου, επισημαίνοντας τη δέσμευσή του για παρεμβάσεις με περιβαλλοντικό και κοινωνικό όφελος.

Πιο αναλυτικά

Η ένταξη του έργου «Ανάπλαση αύλειου χώρου Γυμνασίου – Λυκείου Νιγρίτας», ύψους 300.000 ευρώ ανακοινώθηκε σήμερα από το Πράσινο Ταμείο.

Η παρέμβαση περιλαμβάνει τη δημιουργία γηπέδων ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης και πετοσφαίρισης, επίστρωση με επαλειφόμενο αντικραδασμικό υλικό , νέες φυτεύσεις, πέργκολες, ημικυκλικές κερκίδες, φωτισμό και σύγχρονο αθλητικό εξοπλισμό και διαγράμμιση για κάθε άθλημα.

Η φυσιογνωμία της αυλής του διδακτηρίου θα αλλάξει ριζικά όπως και η εικόνα της εισόδου της πόλης.
Ο Δήμος ευχαριστεί θερμά τον Υφυπουργό Εξωτερικών κ. Τάσος Χατζηβασιλείου για την ουσιαστική συμβολή του στην στήριξη της πρότασης.

Επίσης, ευχαριστεί θερμά τον πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Ιωάννη Ανδρουλάκη για την εξαιρετική συνεργασία καθώς και για την άμεση ανταπόκρισή του σε κάθε στάδιο, από την υποβολή της πρότασης έως και την ένταξη της Πράξης στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Ταμείου.

Ο Δήμος Βισαλτίας σταθερά προσηλωμένος στην αξιοποίηση κάθε διαθέσιμου χρηματοδοτικού εργαλείου διεκδικεί έργα με περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κοινωνικό αντίκτυπο.