Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης τονίζει ότι το τραμπολίνο στο «Έλλη» δεν είναι απλώς μια κατασκευή, αλλά σημαντικό κομμάτι της μνήμης και της ταυτότητας του νησιού, που για χρόνια έμεινε σε καθεστώς αβεβαιότητας και εγκατάλειψης. Ανακοινώνει ότι ο δήμος αναλαμβάνει άμεσα μελέτη και πλήρη αποκατάστασή του, με στόχο να ξαναδοθεί στους Ροδίτες ένα ιστορικό τοπόσημο που θεωρείται αναπόσπαστο μέρος της πολιτιστικής τους κληρονομιάς.

Πιο αναλυτικά

Για γενιές Ροδιτών, το τραμπολίνο στο «Έλλη» δεν υπήρξε ποτέ απλώς μια κατασκευή μέσα στη θάλασσα. Είναι κομμάτι της ταυτότητας μας. Είναι το πρώτο μας άλμα, τα παιδικά μας καλοκαίρια, η εικόνα που κουβαλάμε όλοι μέσα μας όταν λέμε «Ρόδος». Ένα τοπόσημο που ξεχωρίζει το νησί μας από κάθε άλλον προορισμό. Σημείο αναφοράς για την ίδια την ταυτότητα του ροδιακού τουριστικού μας προϊόντος.

Κι όμως, για σχεδόν δύο δεκαετίες, αυτό το σύμβολο αφέθηκε όμηρος της αβεβαιότητας. Το ερώτημα, «σε ποιον ανήκει;», έμεινε αναπάντητο επί χρόνια, την ώρα που η ευθύνη μετακυλιόταν από χέρι σε χέρι. Το αποτέλεσμα το βλέπουμε σήμερα: ένα μνημείο σφραγισμένο, ένα κομμάτι της ψυχής μας απρόσιτο.
Εμείς επιλέγουμε διαφορετικά.

Ξεπερνώντας τις ασάφειες. Ξεπερνώντας τις παρελθοντικές αντιλήψεις που έβλεπαν το τραμπολίνο ως βάρος κι όχι ως παρακαταθήκη. Ξεπερνώντας κάθε γραφειοκρατικό εμπόδιο, αναλαμβάνουμε άμεσα την εκπόνηση μελέτης και την πλήρη αποκατάσταση του τραμπολίνου.

Γιατί διακυβέρνηση δεν σημαίνει να κρύβεσαι πίσω από το «δεν είναι δική μου αρμοδιότητα». Διακυβέρνηση σημαίνει να σηκώνεις την ευθύνη για ό,τι ανήκει στην ιστορία, στην ταυτότητα και στις επόμενες γενιές αυτού του τόπου.

Το τραμπολίνο θα ξαναγίνει αυτό που πάντα ήταν: δικό μας, επισημαίνει ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης.