Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης υποδέχθηκε στο Δημαρχείο αντιπροσωπεία της αδελφοποιημένης Οδησσού, σε μια θερμή εθιμοτυπική συνάντηση όπου επιβεβαιώθηκαν οι στενοί δεσμοί των δύο πόλεων. Στη συζήτηση τέθηκαν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Οδησσός λόγω του πολέμου και της πανδημίας, ενώ εξετάστηκαν τρόποι ενίσχυσης της συνεργασίας σε τομείς όπως η τοπική αυτοδιοίκηση, η κοινωνική συνοχή και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
Πιο αναλυτικά
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης υποδέχθηκε σήμερα, στο Δημαρχείο Πειραιά, αντιπροσωπεία της πόλης της Οδησσού, στο πλαίσιο εθιμοτυπικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς φιλίας και συνεργασίας που συνδέουν τις δύο πόλεις.
Στην αντιπροσωπεία της Οδησσού συμμετείχαν οι κ.κ. Serhii Lysak, Επικεφαλής της Στρατιωτικής Διοίκησης της πόλης της Οδησσού, Serhii Krasylenko, Αναπληρωτής Επικεφαλής της Στρατιωτικής Διοίκησης της πόλης της Οδησσού, Dmytro Hryniuk, Σύμβουλος του Επικεφαλής της Στρατιωτικής Διοίκησης, Oleksandr Filatov, Πρώτος Αναπληρωτής Δήμαρχος της Οδησσού και Oleksandr Avdiieiev, Μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου της Οδησσού και Επικεφαλής της Υπηρεσίας Κρατικού Αρχιτεκτονικού και Οικοδομικού Ελέγχου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος, με ιδιαίτερη έμφαση στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Οδησσός εξαιτίας των συνεπειών του πολέμου, καθώς και στις επιπτώσεις που άφησε η πανδημία των τελευταίων ετών. Παράλληλα, εξετάστηκαν δυνατότητες περαιτέρω ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο πόλεων, σε τομείς όπως η τοπική αυτοδιοίκηση, η κοινωνική συνοχή και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων και την κοινή βούληση για τη συνέχιση της στενής συνεργασίας μεταξύ Πειραιά και Οδησσού, προς όφελος των πολιτών των δύο πόλεων.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, δήλωσε:
«Με ιδιαίτερη χαρά υποδέχθηκα σήμερα, στο Δημαρχείο Πειραιά, την αντιπροσωπεία της αδελφοποιημένης μας πόλης, της Οδησσού. Οι σχέσεις του Πειραιά με την Οδησσό είναι βασισμένες σε κοινούς δεσμούς, που επισφραγίστηκαν με την αδελφοποίηση των δύο πόλεων το 1993 και παραμένουν ισχυρές μέχρι σήμερα.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις για τις δύσκολες συνθήκες που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει η Οδησσός εξαιτίας του πολέμου, αλλά και για τις επιπτώσεις που άφησε η πανδημία στην εκεί τοπική κοινωνία και οικονομία.
Πιστεύω ότι οι πόλεις μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της ειρήνης. Σε περιόδους κρίσεων, οι σχέσεις μεταξύ των τοπικών κοινωνιών αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, καθώς χτίζουν γέφυρες επικοινωνίας και αμοιβαίας υποστήριξης.
Ο Πειραιάς θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό της Οδησσού και να στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που ενισχύει την κοινωνική συνοχή, την ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών. Είμαι βέβαιος ότι η μακρόχρονη φιλία μας θα συνεχίσει να αποτελεί ένα ισχυρό θεμέλιο για την περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας μας σε πολλούς τομείς, προς όφελος των δύο πόλεων και των κατοίκων τους».
Στην εθιμοτυπική συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης, ο Αντιδήμαρχος Δόμησης και Γενικού Σχεδιασμού Πόλης Δημήτρης Αράπης και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Βασίλης Ταταρόπουλος.
