Η Δήμαρχος Λήμνου, Ελεονώρα Γεώργα, συναντήθηκε με εκπροσώπους τουρκικής αποστολής που επισκέφθηκε το νησί, με αντικείμενο τη νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση Λήμνου–Τσανάκκαλε και την οργάνωση της υποδοχής των επιβατών. Στη συζήτηση εξετάστηκαν πρακτικά ζητήματα για το πλοίο και το σημείο πρόσδεσης, ενώ οι Τούρκοι εκπρόσωποι εξέφρασαν θετικές εντυπώσεις για τη Λήμνο και τη φιλοξενία της, με τη συνάντηση να κλείνει σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα.
Πιο αναλυτικά
Η Δήμαρχος Λήμνου κ. Ελεονώρα Γεώργα είχε εχθές, Τρίτη 23 Ιουνίου, συνάντηση με μέλη της αποστολής από την Τουρκία, η οποία επισκέφθηκε τις προηγούμενες ημέρες τη Λήμνο.
Στην αντιπροσωπεία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Τενέδου κ. Γιαχιά Γκιόζτεπε, ο ιδιοκτήτης της ναυτιλιακής εταιρείας TURYOL κ. Γιουνούς Τζαν, ο Διευθυντής του λιμένα Κεπέζ, απ’ όπου θα αναχωρεί το πλοίο που θα συνδέει τη Λήμνο με το Τσανάκκαλε, κ. Εβρέν Μπεκερέν, ο επιχειρηματίας και διαχειριστής της γραμμής κ. Εμίν Τσακμάκ, καθώς και ο τουριστικός πράκτορας κ. Στέφανος Χατζημανώλης.
Κατά τη συνάντηση στο Δημαρχείο Λήμνου εξετάστηκαν ζητήματα που αφορούν την υποδοχή των μελλοντικών επιβατών της νέας ακτοπλοϊκής σύνδεσης καθώς και την περιοχή πρόσδεσης του πλοίου.
Παράλληλα, τα μέλη της αποστολής εξέφρασαν ιδιαίτερα θετικές εντυπώσεις για την εικόνα του νησιού, τη φιλοξενία των κατοίκων καθώς και τον επαγγελματισμό και την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρασχέθηκαν από τους εμπλεκόμενους φορείς.
Κοινή διαπίστωση αποτέλεσε το γεγονός ότι, ακόμη και σε αυτή την πρώτη προσέγγιση, το σύστημα υποδοχής λειτούργησε ικανοποιητικά και ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις της διαδικασίας.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τον Δήμαρχο Τενέδου και τον κ. Μπεκερέν, οι οποίοι επισκέφθηκαν τη Λήμνο για πρώτη φορά, εκφράζοντας την επιθυμία να επιστρέψουν στο νησί και σε προσωπικό επίπεδο, συνοδευόμενοι από τις οικογένειές τους.

Από την πλευρά της, η Δήμαρχος Λήμνου υπογράμμισε τη βούληση των τοπικών αρχών και των παραγωγικών φορέων να στηρίξουν έμπρακτα το εγχείρημα της νέας σύνδεσης, συμβάλλοντας παράλληλα στην αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών υποδοχής των επισκεπτών.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων.
