Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Το Πλημμελειοδικείο Αθηνών καταδίκασε σε 16 μήνες φυλάκιση τον διαχειριστή της ιστοσελίδας notia24.press για συκοφαντικά δημοσιεύματα σε βάρος του δημάρχου Ελληνικού – Αργυρούπολης και της δημοτικής αρχής. Ο δήμαρχος ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει και σε αγωγή αποζημίωσης, καθώς και σε προσφυγές στις αρμόδιες αρχές, αφήνοντας αιχμές για ευρύτερο κύκλωμα πίσω από την επίθεση εναντίον του και δηλώνοντας πως θα συνεχίσει να οδηγεί στη Δικαιοσύνη όσους τον συκοφαντούν.

Πιο αναλυτικά

Μετά από μια πολύωρη ακροαματική διαδικασία στο Πλημμελειοδικείο Αθηνών, καταδικάστηκε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, σε 16 μήνες φυλάκιση ο διαχειριστής της ιστοσελίδας notia24.press, ο οποίος, μέσω διαφόρων ψευδών λιβελογραφημάτων, είχε εκτοξεύσει τόνους λάσπης τόσο προς τον Δήμαρχο Ελληνικού – Αργυρούπολης, όσο και προς την χρηστή διοίκηση του Δήμου.

Στην ανακοίνωσή του ο Δήμαρχος αναφέρει:

“Θα ακολουθήσει αγωγή αποζημίωσης αλλά και προσφυγή μου σε όλες τις αρμόδιες Αρχές, προκειμένου να ανοίξουν όλοι οι φάκελοι και να ελεγχθούν όλοι οι διαγωνισμοί που έχει αναλάβει η εταιρεία του στο παρελθόν, από διάφορους που εμπλέκονται σε συνεργασία μαζί του σε αυτοδιοίκητικο επίπεδο. Στόχος μας είναι να ξετυλίξουμε το νήμα και να φτάσουμε και στους υπόλοιπους που κρύβονται πίσω από την λυσσαλέα προσπάθεια πολιτικής μου εξόντωσης μέσω των απειλητικών emails, των τρομοκρατικών μηνυμάτων και, φυσικά, των συκοφαντικών δημοσιευμάτων που έχουν επιστρατεύσει σε βάρος μου οι “γνωστοί-άγνωστοι”.

Τους στέλνω ένα μήνυμα: «Σύντομα θα φτάσω και σε εσάς. ΣΑΣ ΞΕΡΩ. ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΕΠΑΣΩ».

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον δικηγόρο μου, Δημήτρη Αβαρκιώτη, γιατί πραγματικά έδωσε ακόμη μία νικηφόρα δικαστική μάχη.

Συνεχίζουμε να οδηγούμε στη Δικαιοσύνη όσους μας συκοφαντούν, λασπολογούν και προσπαθούν να κατασκευάσουν μια πλαστή εικόνα για εμάς, και να σπιλώσουν το έργο μας.