Ο δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννης Λέντζας, συμμετείχε στην ημερίδα για την ΟΧΕ του Παραλίου Μετώπου Αχαΐας – Ηλείας, όπου παρουσιάστηκαν η ΣΜΠΕ και το σχέδιο ολοκληρωμένης χωρικής επένδυσης. Στην παρέμβασή του υπογράμμισε ότι το σχέδιο αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την αναβάθμιση της περιοχής και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, τονίζοντας πως η επιτυχία του προϋποθέτει στενή συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Πιο αναλυτικά
Ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης, κ. Γιάννης Λέντζας, παρευρέθηκε σήμερα 22/06 στην ημερίδα με θέμα: “Η ΟΧΕ ως εργαλείο ολοκληρωμένης ανάπτυξης, κοινωνικής συνοχής και βιώσιμης προοπτικής για τη νέα εποχή της Ηλείας και της Δυτικής Ελλάδας”.
Η ημερίδα, η οποία διοργανώθηκε από τον Δήμο Πηνειού, είχε ως στόχο την παρουσίαση και συζήτηση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) και του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης (ΟΧΕ) για το Παράλιο Μέτωπο Αχαΐας – Ηλείας.
Ο κ. Λέντζας, κατά τη διάρκεια της παρέμβασής του, τόνισε τη σημασία της ΟΧΕ για την ανάπτυξη της περιοχής, καθώς και την ανάγκη για συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων για την αποτελεσματική υλοποίηση του σχεδίου.
Δήλωση Δημάρχου Ανδραβίδας – Κυλλήνης, κ. Γιάννη Λέντζα:
”Η ΟΧΕ Παραλίου Μετώπου Αχαΐας – Ηλείας αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την αναβάθμιση της περιοχής μας και την τόνωση της τοπικής οικονομίας. Είναι απαραίτητο να συνεργαστούμε όλοι μαζί, δήμοι, περιφέρεια, κεντρική διοίκηση και κοινωνικοί φορείς, για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες που μας προσφέρει αυτό το εργαλείο.
Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός βιώσιμου και ελκυστικού περιβάλλοντος για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο Πηνειού, κ. Καστρινό, για την τιμητική πρόσκληση να συμμετάσχω σε αυτή την εξαιρετικά γόνιμη και ουσιαστική ημερίδα.”
