Ο Δήμος Θεσσαλονίκης βράβευσε τους νικητές του διαγωνισμού «Πράσινο Μπαλκόνι» σε εκδήλωση στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ, με τη συμμετοχή 216 πολιτών και 6.200 δημοτών στην τελική ηλεκτρονική ψηφοφορία. Ο διαγωνισμός ανέδειξε μπαλκόνια, βεράντες και ταράτσες που μετατράπηκαν σε μικρές εστίες πρασίνου, ενώ η δημοτική αρχή τόνισε ότι η ενίσχυση του αστικού πρασίνου και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν κοινή υπόθεση για την πόλη.
Πιο αναλυτικά
Τους νικητές του διαγωνισμού «Πράσινο Μπαλκόνι» βράβευσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ – Κήπος των Νούφαρων.
Ο διαγωνισμός ανέδειξε τη συμμετοχή των πολιτών στην προσπάθεια για περισσότερο πράσινο στην πόλη, μέσα από τη φροντίδα μπαλκονιών, βεραντών και ταρατσών που μετατράπηκαν σε μικρές εστίες αστικού πρασίνου. Συμμετείχαν συνολικά 216 Θεσσαλονικείς, ενώ στην τελική ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη των καλύτερων συμμετοχών έλαβαν μέρος 6.200 δημότες.

Η τελική φάση του διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε με διαφανή και διασφαλισμένη ηλεκτρονική διαδικασία, μέσω ταυτοποίησης με κωδικούς TaxisNet. Από τις συμμετοχές αναδείχθηκαν οι έξι νικητές, τρεις στην κατηγορία των μεγάλων μπαλκονιών και τρεις στην κατηγορία των μικρών μπαλκονιών, ενώ αναμνηστικά δώρα δόθηκαν και σε συμμετέχοντες που διακρίθηκαν στην τελική τριαντάδα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης στάθηκε στη μεγάλη συμμετοχή των πολιτών, τόσο στον διαγωνισμό όσο και στην τελική ψηφοφορία, υπογραμμίζοντας ότι η ενίσχυση του πρασίνου και η προστασία του περιβάλλοντος αποτελούν κοινή υπόθεση για την πόλη.

«6.200 συμπολίτες μας συμμετείχαν σε έναν απόλυτα πιστοποιημένο διαγωνισμό, έχοντας ως αποτέλεσμα σήμερα, σε αυτόν τον όμορφο χώρο, να κάνουμε τις απονομές των βραβείων, αλλά κυρίως να βρεθούμε με πολλούς από τους συμμετέχοντες και να δώσουμε όλοι μαζί τη διαβεβαίωση ότι η προσπάθεια και ο αγώνας για το πράσινο και το περιβάλλον είναι μια προσπάθεια που μας αφορά όλες και όλους», ανέφερε ο κ. Αγγελούδης.

Από την πλευρά του, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Αστικού Πρασίνου και Πανίδας Βασίλειος Διαμαντάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση των πολιτών και τη διαδικασία του διαγωνισμού, σημειώνοντας ότι στόχος του Δήμου είναι το «Πράσινο Μπαλκόνι» να βελτιώνεται ως θεσμός, χρόνο με τον χρόνο. «Είναι μια ευχάριστη διαδικασία και δεσμευόμαστε ότι κάθε χρόνο θα βελτιωνόμαστε, θα διορθώνουμε τα λάθη του προηγούμενου χρόνου και θα κάνουμε ακόμη καλύτερη δουλειά», είπε ο κ. Διαμανατάκης, ευχαριστώντας τόσο τους συμμετέχοντες, όσο και όσους ψήφισαν.

Ο διαγωνισμός «Πράσινο Μπαλκόνι» εντάσσεται στις πρωτοβουλίες του Δήμου Θεσσαλονίκης για την ενίσχυση του αστικού πρασίνου και την ευαισθητοποίηση των πολιτών σε ζητήματα περιβάλλοντος. Μέσα από τη συμμετοχή των κατοίκων, η φροντίδα του ιδιωτικού χώρου αποκτά συλλογικό αποτύπωμα, συμβάλλοντας στην αισθητική αναβάθμιση των γειτονιών και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη.
