Η υδροδότηση σε επτά χωριά της Μέσης Κέρκυρας εμφανίζει σημαντική βελτίωση μετά τις παρεμβάσεις σε γεωτρήσεις, αντλιοστάσια, δεξαμενές και δίκτυα, με τον δήμαρχο Στέφανο Πουλημένο να κάνει λόγο για κανονική πλέον κάλυψη σε περιοχές όπως οι Σιναράδες, ο Πέλεκας και το Γαστούρι. Για την πόλη της Κέρκυρας, τα προβλήματα στον κεντρικό αγωγό της Χρυσίδας έχουν προσωρινά αντιμετωπιστεί, όμως παραμένει η ανάγκη για οριστική λύση, με τη ΔΕΥΑΚ να προχωρά ήδη τη μελέτη αντικατάστασης του παλαιού δικτύου και να αναζητά χρηματοδότηση για το έργο.
Πιο αναλυτικά
Σημαντική βελτίωση στην υδροδότηση επτά χωριών της Μέσης Κέρκυρας καταγράφεται τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με τον Δήμαρχο και Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Κεντρικής Κέρκυρας, Στέφανο Πουλημένο, μετά την ολοκλήρωση παρεμβάσεων σε γεωτρήσεις, αντλιοστάσια, δεξαμενές και δίκτυα μεταφοράς νερού.
Όπως ανέφερε, οι παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα έχουν ήδη αποδώσει αποτελέσματα σε περιοχές που αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα υδροδότησης, μεταξύ των οποίων οι Σιναράδες και ο Πέλεκας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, πλήρης επάρκεια νερού υπάρχει σήμερα και στο Γαστούρι, παρά τη συνεχιζόμενη επιβάρυνση του παλαιού δικτύου. Παράλληλα, κανονικά υδροδοτούνται τα χωριά Αγία Δέκα, Σταυρός, Καμάρα, Καστελλάνοι, Βαρυπατάδες, Καλαφατιώνες, Σιναράδες, Πέλεκας και Άγιος Ιωάννης.
Προσωρινή σταθεροποίηση στην πόλη της Κέρκυρας
Σε ό,τι αφορά την πόλη της Κέρκυρας, ο κύριος Πουλημένος τόνισε ότι τα πρόσφατα προβλήματα στον κεντρικό αγωγό της περιοχής Χρυσίδας έχουν αντιμετωπιστεί προσωρινά. Ωστόσο, επισημάνθηκε ότι ο αγωγός παραμένει ιδιαίτερα προβληματικός και δεν μπορεί να υπάρξει εφησυχασμός για τη διάρκεια της θερινής περιόδου.
Σε εξέλιξη η μελέτη αντικατάστασης του κεντρικού δικτύου
Παράλληλα, η ΔΕΥΑΚ έχει ήδη αναθέσει τη μελέτη για την αντικατάσταση του κεντρικού αγωγού μεταφοράς νερού από τις πηγές της Χρυσίδας έως τις εγκαταστάσεις της Ανάληψης και στη συνέχεια προς το Νοσοκομείο Κέρκυρας.
Στόχος της ΔΕΥΑΚ, όπως δήλωσε ο Δήμαρχος είναι η εξασφάλιση της αναγκαίας χρηματοδότησης ώστε να δοθεί οριστική λύση στο πρόβλημα της ύδρευσης στην πόλη της Κέρκυρας.
