Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dimocracy.gr στην Google

Εγκρίθηκε η δεύτερη φάση χρηματοδότησης ύψους 500.000 ευρώ για τον Δήμο Αμοργού, με στόχο την αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσαν οι σεισμοί του 2025 και η φετινή θεομηνία. Η ενίσχυση, που εντάσσεται στο Ειδικό Πρόγραμμα Αντιμετώπισης και Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών, θα συμβάλει στην αποκατάσταση των υποδομών και στην επαναφορά της ομαλής λειτουργίας των πληγεισών περιοχών του νησιού.

Πιο αναλυτικά

Με την υπ’ αριθμ. 96462/17-06-2026 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Νικολάου Παπαθανάση, περί κατανομής πόρων του Ειδικού Προγράμματος Αντιμετώπισης και Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών, εγκρίθηκε η δεύτερη φάση χρηματοδότησης του Δήμου Αμοργού, συνολικού ύψους 500.000 ευρώ.

Η χρηματοδότηση αφορά την αποκατάσταση ζημιών που προκλήθηκαν στο νησί από τους σεισμούς του 2025, καθώς και από τη φετινή θεομηνία, ενισχύοντας τις προσπάθειες του Δήμου Αμοργού για την αποκατάσταση των υποδομών και την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας των πληγεισών περιοχών.

Ο Δήμαρχος Αμοργού Ελευθέριος Καραΐσκος δήλωσε:

«Η έγκριση της δεύτερης φάσης χρηματοδότησης, ύψους 500.000€, αποτελεί μια σημαντική στήριξη για την Αμοργό και ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά μας να αποκαταστήσουμε τις ζημιές που προκάλεσαν οι φυσικές καταστροφές στο νησί μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νικόλαο Παπαθανάση καθώς και τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Κώστα Κατσαφάδο και τον Γενικό Γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης Σάββα Χιονίδη για την ανταπόκριση και τη στήριξή τους. Ο Δήμος Αμοργού συνεχίζει με συνέπεια, εργατικότητα και υπευθυνότητα να διεκδικεί τους πόρους και τις λύσεις που χρειάζεται ο τόπος μας. Παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στον στόχο μας για μια Αμοργό πιο ασφαλή, πιο ανθεκτική και με καλύτερες υποδομές για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της».