Το 12ο Μουσικό Μαθητικό Φεστιβάλ Παλαιού Φαλήρου γέμισε την παραλία Μπάτης με μουσική, χορό και χαμόγελα, σε μια τριήμερη γιορτή πολιτισμού με τη συμμετοχή εκατοντάδων μαθητών από σχολεία της πόλης. Η διοργάνωση, που προετοιμάστηκε επί έξι μήνες με τη συμβολή εκπαιδευτικών, γονέων και δημοτικών φορέων, ανέδειξε τη δύναμη της τέχνης, της παράδοσης και της συνεργασίας, με τον δήμαρχο να τονίζει τη σημασία της παιδείας και του πολιτισμού για το μέλλον της κοινωνίας.
Πιο αναλυτικά
Μελωδίες, χοροί, χαμόγελα και η δημιουργική ενέργεια εκατοντάδων μαθητών γέμισαν την παραλία Μπάτης από τις 19 έως τις 21 Ιουνίου, στο πλαίσιο του 12ου Μουσικού Μαθητικού Φεστιβάλ Παλαιού Φαλήρου, ενός θεσμού που έχει πλέον καθιερωθεί ως μια μεγάλη γιορτή πολιτισμού και έκφρασης για τη μαθητική κοινότητα της πόλης.
Το Φεστιβάλ διοργανώθηκε από την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, σε συνεργασία με τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της πόλης και την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Παλαιού Φαλήρου.
Για έξι ολόκληρους μήνες, οι μαθητές προετοιμάζονταν με μεράκι και ενθουσιασμό, παρουσιάζοντας μουσικά σύνολα, παραδοσιακά όργανα και ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια της Μαρίας Οικονομάκου, η συμβολή της οποίας υπήρξε καθοριστική για την επιτυχία της διοργάνωσης.
Την παρουσίαση του Φεστιβάλ ανέλαβε η ηθοποιός Κατερίνα Τσάβαλου, ενώ ξεχωριστή νότα στη διοργάνωση έδωσαν οι τραγουδίστριες Ευαγγελία και Αγγελίνα Παπαδοπούλου, που συμμετείχαν στις μουσικές εκδηλώσεις.
Στο Φεστιβάλ παρευρέθηκαν Αντιδήμαρχοι της Δημοτικής Αρχής και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ τον γενικό συντονισμό της διοργάνωσης είχε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Μιχάλης Μιχαηλίδης.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζονται προς την κα Μαρία Οικονομάκου για την καλλιτεχνική διεύθυνση του Φεστιβάλ, την Πρόεδρο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Παλαιού Φαλήρου Λήδα Λουκρέζη, καθώς και τους Προέδρους των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μπάμπη Παπακωστόπουλο και Δημήτρη Μπόγρη, για τη σημαντική συμβολή τους στην προετοιμασία και την επιτυχή διεξαγωγή της διοργάνωσης.
Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γιάννης Φωστηρόπουλος, δήλωσε:
«Το Μουσικό Μαθητικό Φεστιβάλ αποτελεί μια από τις πιο όμορφες στιγμές της χρονιάς για την πόλη μας.
Για τρεις ημέρες, οι μαθητές μας απέδειξαν ότι η μουσική, ο πολιτισμός και η παράδοση μπορούν να ενώσουν, να εμπνεύσουν και να δημιουργήσουν αξέχαστες εμπειρίες. Πίσω από κάθε εμφάνιση κρύβονται μήνες προσπάθειας, συνεργασίας και δημιουργίας.

Θέλω να συγχαρώ όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, τους εκπαιδευτικούς τους, τους γονείς τους και όλους όσοι εργάστηκαν για να πραγματοποιηθεί αυτή η σπουδαία γιορτή.
Το Παλαιό Φάληρο θα συνεχίσει να επενδύει στην παιδεία και τον πολιτισμό, γιατί μέσα από αυτά διαμορφώνεται το μέλλον της κοινωνίας μας.»
